Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heineken
Newsletter

Na zdraví očkovaným! Ve spotu Heinekenu důchodci ukazují, jak je noc ještě mladá

Jakub Křešnička12. 7. 202111. 7. 2021

Značka piva oslavuje možnost návratu do normálního života díky kompletní vakcinaci. Vyzývá i mladší, aby se přidali k velké párty. Odpůrci očkování hrozí bojkotem.

Taneční kreace, které by profesionálové záviděli. Noční koupání v moři po závodu z baru na pláži. Napsání telefonního čísla fixem na hrudník, aby se nezapomnělo na večernísetkání v klubu. Žádný problém pro partu seniorů, kteří to mohou jako jedna z prvních skupin veřejnosti díky kompletnímu očkování solidně „rozjet“, kdekoli si vzpomenou a nechat pandemií způsobené lockdowny za sebou.

Takový „návrat k normálu“ ukazuje nizozemský brand piva Heineken ve videu The Night Is Young, které vzniklo opět ve spolupráci s kreativní agenturou Publicis Italy/Le Pub. Spot je součástí širší kampaně #FreshBeginnings (nové začátky), která podporuje například i bezpečné znovuotevření hospod, restaurací, barů a klubů.

Pozitivní atmosférou a radostí prodchnutý spot nesoucí se v rytmech nesmrtelného hitu „You Make Me Feel Mighty Real“ od zpěváka Sylvestera zároveň vyzývá další, aby se nechali kompletně naočkovat. „Je čas se k nim připojit,“ říká ve spotu pivovarská skupina. Heineken se tak jako jeden z prvních brandů jasně postavil na stranu vakcinace.

Ačkoli se spot stal velmi úspěšným a jen na oficiálním profilu značky na YouTube měl tři dny od zveřejnění přes 215 tisíc zhlédnutí a na Twitteru Heinekenu dalších 463 tisíc, stal se zároveň hromosvodem pro zlobu odpůrců očkování. Na všech sociálních sítích Heinekenu se tak objevují jejich rozhorlené komentáře vyzývající k bojkotu jeho produktů. Vzhledem k tomu, že pod křídla skupiny spadá zhruba 170 různých brandů (včetně například tuzemských Krušovic či slovenského Zlatého Bažanta), nebudou to mít kritici úplně jednoduché.

Zavřít reklamu

Po 18 letech nové PR, T-Mobile si vybral FYI Prague a Katz83

Starší článek

Poradenské služby buduje skupina Etnetera prostřednictvím nové firmy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.