

Na zdraví očkovaným! Ve spotu Heinekenu důchodci ukazují, jak je noc ještě mladá
Značka piva oslavuje možnost návratu do normálního života díky kompletní vakcinaci. Vyzývá i mladší, aby se přidali k velké párty. Odpůrci očkování hrozí bojkotem.
Taneční kreace, které by profesionálové záviděli. Noční koupání v moři po závodu z baru na pláži. Napsání telefonního čísla fixem na hrudník, aby se nezapomnělo na večernísetkání v klubu. Žádný problém pro partu seniorů, kteří to mohou jako jedna z prvních skupin veřejnosti díky kompletnímu očkování solidně „rozjet“, kdekoli si vzpomenou a nechat pandemií způsobené lockdowny za sebou.
Takový „návrat k normálu“ ukazuje nizozemský brand piva Heineken ve videu The Night Is Young, které vzniklo opět ve spolupráci s kreativní agenturou Publicis Italy/Le Pub. Spot je součástí širší kampaně #FreshBeginnings (nové začátky), která podporuje například i bezpečné znovuotevření hospod, restaurací, barů a klubů.
Pozitivní atmosférou a radostí prodchnutý spot nesoucí se v rytmech nesmrtelného hitu „You Make Me Feel Mighty Real“ od zpěváka Sylvestera zároveň vyzývá další, aby se nechali kompletně naočkovat. „Je čas se k nim připojit,“ říká ve spotu pivovarská skupina. Heineken se tak jako jeden z prvních brandů jasně postavil na stranu vakcinace.
Ačkoli se spot stal velmi úspěšným a jen na oficiálním profilu značky na YouTube měl tři dny od zveřejnění přes 215 tisíc zhlédnutí a na Twitteru Heinekenu dalších 463 tisíc, stal se zároveň hromosvodem pro zlobu odpůrců očkování. Na všech sociálních sítích Heinekenu se tak objevují jejich rozhorlené komentáře vyzývající k bojkotu jeho produktů. Vzhledem k tomu, že pod křídla skupiny spadá zhruba 170 různých brandů (včetně například tuzemských Krušovic či slovenského Zlatého Bažanta), nebudou to mít kritici úplně jednoduché.
Podobné zprávy


Když obsah buduje brand


Esport se může inspirovat MMA


Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden

