Foto: Effie Awards CR

Reklamní událost roku se blíží, Effie 2021 je otevřená pro přihlášky

24. 6. 2021 07:06

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentury i zadavatelé mohou od čtvrtka 24. června přihlašovat kampaně do prestižní české soutěže efektivního marketingu.

Do soutěže efektivity marketingové komunikace české Effie, které pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), mohou agentury i zadavatelé přihlašovat kampaně, které byly zveřejněny v České republice v období od 1. ledna 2020 do 30. června 2021. Výjimku mají kategorie Dlouhodobé budování značky a Business Transformation, kam mohou i kampaně zveřejněné 3,5 roku zpět. Řádný termín odeslání přihlášek je 9. srpna. Prodloužený deadline pak je16. srpna.

Vyhlášení vítězů se bude konat v listopadu, termín bude ještě upřesněn. Slavnostní galavečer by po loňském online vysílání měl probíhat hybridně. „Z pandemického ročníku si pár věcí ponecháme. Effie tak bude ještě více online. Dále jsme zapracovali na systému pro přihlašování kampaní, aby byl ještě přehlednější a uživatelsky přívětivější. Větší část rozhodování poroty než dříve bude on­line,“ říká Ondřej Novák z týmu Effie. „Ještě větší část poroty než v minulých ročnících budou tvořit zástupci zadavatelů kampaní. To je nesmírně důležité, aby Effie dále rozvíjela svůj punc ‚etalonu‘ marketingové efektivity,“ dodává Novák.

Další významnou novinkou je rozšíření stávajících dvanácti kategorií o Sportovní marketing. Vedle tradičních sportovních klubů a organizací mohou do soutěže přihlásit své projekty také e-sportové týmy.

PSALI JSME
Sportovní marketing je novou kategorií v soutěži Effie

Více k aktuálnímu ročníku soutěže Effie se dozvíte ve speciální příloze časopisu Marketing & Media, který vychází v pondělí 28. června.

Foto: Effie Awards CR

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení