Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vimeo
Newsletter

Fanděte i jiným hvězdám. Povedená kampaň Červeného kříže velebí zdravotníky

Pavel Hejkrlík17. 6. 202116. 6. 2021

Nejen fotbalové superstar si zaslouží světla reflektorů a uznání fanoušků po celém světě.

Podle Mezinárodního červeného kříže došlo během let 2016 až 2020 celkem k 3780 útokům na zdravotníky, kteří často při práci v první linii ve válečných konfliktech a nestabilních zemích čelí velmi těžkým podmínkám a přitom se jim zdaleka nedostává pozornosti, jakou by si zasloužili. 

Aby zejména mezi mladší populací rozšířili povědomí o těžké práci vytvořili ve spolupráci a agenturou Saatchi & Saatchi France minutu a tři čtvrtě trvající spot k probíhajícímu mistrovství Evropy ve fotbale s názvem Neznámí hrdinové, v němž jsou zdravotníci oslavováni s pompou jako nejlepší světoví fotbalisté.

Lidé nad jejich úspěchy oslavují v barech, teenageři po celém světě si jejich fotky vlepují do speciálních alb, ti nejlepší pak přebírají ve světle reflektorů ocenění stejně jako sportovci. Zároveň kampaň poukazuje, na to, že lidé starající se o nemocné a trpící by měli mít zaručenu nezávislost a ochranu. 

“Doufáme, že tento počin pomůže zvýšit podporu pro zdravotníky a dopřeje jim stejné uznání, jaké pobírají nejlepší fotbalisté,” uvedla šéfka komunikace Mezinárodního červeného kříže Jennifer Hauseman. Kampaň poběží během ME v řadě zemí. 

Zavřít reklamu

Seznam.cz vyhlašuje první ročník ceny „Agenturní spolupráce roku”

Starší článek

Světové finance žijí fenoménem superplatforem. Evropa na jejich příchod zatím čeká

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Cannes Lions jako terapie pro reklamní cyniky

Festival kreativity očima Young Lions, kteří pro Česko vyhráli bronz a ještě nezačali nenávidět reklamu, přibližují David Červený a Judita Ružičková ze Zaraguzy.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.