Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Effie se blíží. Jak napsat vítěznou přihlášku?

Jakub Křešnička3. 6. 20213. 6. 2021

Asociace komunikačních agentur pořádá workshop pro sepsání co nejefektivnější přihlášky do soutěže. Proběhne bezplatně a online.

Letošní ročník soutěže oceňující nejefektivnější kampaně Effie Awards Czech Republic se blíží. Asociace komunikačních agentur (AKA), která za kláním stojí, pro zájemce opět pořádá seminář k tomu, jak sepsat co nejefektivnější přihlášku. Konat se bude bezplatně a online přes zoom 22. června, začíná od 9:00 ráno. Pro registraci je třeba zaslat email na adresu [email protected] s předmětem „závazná registrace na workshop EFFIE“. Po úspěšné registraci přijde potvrzení a heslo k připojení.

„Workshopem budou provázet přední stratégové a odborníci na komunikaci, kteří jsou zároveň znalci EFFIE – Martin Klčo a Jiří Jón z Ogilvy a Jarda Malina z McCann Prague,“ uvádí AKA na svém webu a sociálních sítích.

Jiří Jón vedl workshop k přihláškám do Effie i loni. V rozhovoru pro časopis Marketing & Media zmiňoval, že ač jsou přihlášky rok od roku kvalitnější, stále je prostor pro zlepšení. Upozorňoval, že psaní přihlášek pro Effie je mnohem komplikovanější a prochází mnohem větší kontrolou než třeba WebTop100 či kreativní a PR ceny.

Psali jsme
Je třeba si hrát na ďáblova advokáta

„V tom se často chybuje – že se neberou v potaz specifika právě Effie, i když jsou pro to vytvořeny manuály, které jsou volně ke stažení a jsou promovány, stejně tak jako právě zmiňovaný workshop. Tato specifika přitom rozhodují o kvalitě přihlášky,“ řekl mimo jiné Jón a zvlášť pak také zdůrazňoval potřebu interní oponentury přihlašovaného projektu.

Čtěte také
KOMENTÁŘ: V Effie nečarujte, pracujte s daty!

Zavřít reklamu

Čitelná Praha. ROPID vyhlašuje soutěž na jednotný informační systém, který usnadní orientaci v české metropoli

Starší článek

Mall.tv testuje prémiový program. Nabízí Třídní schůzku s předstihem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Khaby Lame, „němá“ hvězda Tiktoku, je novým ambasadorem Binance

Letos se stal nejsledovanějším účtem na Tiktoku, když předběhl hvězdu Charlie D’Amelio a nyní následuje spolupráce s největší kryptoměnovou burzou.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

KOMENTÁŘ: Sport si pod sebou sám řeže větev

Sportovní prostředí je ve svízelné situaci. Dva roky jej ubíjel covid a ucpal přísun financí do oddílů z pronájmů sportovišť či členských příspěvků.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

Pivo tam, kde ho chce zákazník

Jak v obchodech co nejefektivněji vystavit zboží? Chytré police od Adastry pomáhají Plzeňskému Prazdroji umístit pivo tam, kde se ho prodá nejvíc.
4. 7. 20221. 7. 2022
Newsletter

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
4. 7. 20222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.