Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: RetailX
Newsletter

Uzávěrka přihlášek Brand Experience Awards se blíží

Jakub Křešnička27. 5. 202126. 5. 2021

Soutěž oceňuje projekty maloobchodů a D2C značek, které vylepšují zákaznickou zkušenost a pomáhají tím celý obor posouvat kupředu.

Přihlášky do soutěže Brand Experience Awards je možné posílat 7. června. Soutěž pořádá RetailX, americká platforma zaměřená na inovace a digitalizaci v maloobchodě.

Podle pořadatelů může každý bez poplatku nominovat maloobchodní či D2C brand až do tří kategorií. Těch je celkem deset: digitální inovace; pop-up, eventy, partnerství a jiné brandové aktivace; obratové strategie; marketingové kampaně pro kompletní zákaznickou cestu; retence a věrnost zákazníků; mobilní a sociální optimalizace; strategie a technologie tržišť; design obchodu zkušenostní maloobchod; sjednocování obsahu a obchodu a zkušenosti s logistikou a „poslední mílí“.

RetailX prostřednictvím soutěže upozorňuje na obchodníky, kteří v „nové éře retailu“ pomáhají měnit pravidla interakce se zákazníky, jejich zapojení a loajality. Zavedením nových nástrojů a strategií pro zkušenosti se značkou (brand experience), totiž podle pořadatelů nejen vyzývají konkurenční hráče, ale posouvají kupředu celý obor.

V loňském prvním ročníku patřily mezi oceněné projekty Anomalie a Rebag za digitální inovace, The Vitamin Shoppe a Boost Mobile za design obchodu, Microsoft a The Groomsman Suit za obratovou strategii či Soft Surroundings a Yves Rocher za mobilní a sociální optimalizace.

Zavřít reklamu

Hořké volby jsou ústředním motivem hry Radegastu

Starší článek

Dynamický růst tržeb je možný i v této době

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.