Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Goodbye
Newsletter

Do digitálu míří i pohřebnictví. Startup Goodbye nabízí online parte i závěť

Redakce MAM20. 5. 202119. 5. 2021

Startup Goodbye má ambici zjednodušit a digitalizovat vše, co se týče smrti a příprav na ni. Kromě online vyplnění závěti nabízí nyní i online parte s galerií fotek. 

„Běžné parte je takový ten černý papír s křížkem, který se posílá pozůstalým, když někdo zemře. Chtěli jsme to udělat lépe, tak jak si myslíme, že by se to mělo v 2021 dělat. Místo tradičních předloh typu ´zemřel otec, syn, strýc, bratr, bratranec…´ umožňujeme lidem přidat galerii fotek se svým blízkým, psát komentáře, sdílet životní příběhy,“ popisuje zakladatel společnosti Jiří Štěpánek. Celý projekt je dostupný online a zdarma pro veřejnost. 

Ročně u nás zemře přibližně 110 tisíc lidí. Pro většinu rodin je tato událost velkým šokem, jak po psychické, tak i finanční stránce. Startup Goodbye se na tyto situace snaží lidi připravit a následně jim i ulehčit jejich řešení.

Goodbye založil Štěpánek loni, když spustil online aplikace na tvorbu závětí. Celé téma ho zaujalo natolik, že se rozhodl služby rozšířit až do oboru pohřebnictví. „První myšlenka na založení přišla s covidem, lidé si začali čím dál více uvědomovat, že tu nejsou navždy,“ říká Štěpánek.“Pohřebnictví je snad jediný obor, který se za posledních 100 let vůbec nezměnil, natož jakkoliv digitalizoval. To se snažíme změnit,” dodává Štěpánek.

Goodbye spolupracuje například s platformou Donio, aby lidé mohli ke každému parte připojit i sbírku na libovolný dobročinný účel prostřednictvím odkazu v jejich závětích. Pro představu každý rok propadne státu více než 260 milionů korun od lidí, co si závěť nenapsali – podle zakladatele je to zbytečné – důvodem je především složitost celého procesu, který psaní závěti předchází.

Zavřít reklamu

Robin Food – Král košíků z Kauflandu kontroluje účtenky a dobývá TikTok

Starší článek

Takovou, jaká je, ukazuje menstruaci nová kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.