Foto: JCDecaux

Živé květiny v outdoor instalaci na Adidas tenisky se Stanem Smithem

22. 4. 2021 07:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V Praze na Národní třídě a Václavském náměstí se objevily instalace s živými květinami a botami Adidas v rámci kampaně značky na řadu tenisek Stan Smith navždy ikonické, nyní ještě udržitelnější“.

Společnost Adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Značka k ní uvedla kampaň s populárním žabákem Kermitem s tenisovou legendou Stanem Smithem v rámci své udržitelné kolekce Stan Smith Forever.

Adidas nabídne dvě verze bot, jednu v minimalistickém provedení a druhou s větší grafikou a oběma postavami. Obě tenisky jsou vyrobeny pomoci udržitelného materiálu vyrobeného z recyklované gumy a pneumatik. Adidas plánuje od roku 2024 využívat jen recyklované materiály. Celkem se reklama objevila na 31 CLV společnosti JCDecaux během dubna v instalacích na Národní třídě a Václavském náměstí. 

Zadavatel: Adidas Č4 s.r.o.

Objednavatel: Mediacom

Kreativní agentura:  Oliver Agency

Hlavní motto: STAN SMITH, FOREVER. Navždy ikonické, nyní ještě udržitelnější

Foto: JCDecaux

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.