Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Retail Summit
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

Redakce MAM15. 4. 202114. 4. 2021

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit Action, jehož hlavním tématem bude příklon spotřebitelů k online nákupům potravin. Koná se 5. května online.

Cílem konference Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál? je zprostředkovat výměnu názorů a zkušeností jednotlivých hráčů trhu s potravinami po více než roce života ovlivněného koronavirovou epidemií a identifikovat příležitosti a trendy, které budou posilovat i poté, co tato epidemie odezní. Nejde jen o nesporný růst prodeje potravin online, ale i o revoluci ve způsobu doručování či výdeje zboží zákazníkům a postupující digitalizaci a robotizaci obchodních procesů, ať už jde o front nebo back-office, o kamennou prodejnu nebo e-shop.

Program se zaměří na změny zákaznických preferencí, změny na nabídkové straně a na závěrečnou diskuzi klíčových obchodníků a dodavatelů, kteří jsou nositeli inovací v obchodě. Manažeři firem jako Rohlík, DoDo, Dáme jídlo, Košík, Albert, Tesco, COOP, Makro či Plzeňský Prazdroj zde proberou trendy, vize, a předpoklady pro expanzi e-commerce, možnosti digitalizace kamenného potravinářského obchodu, očekávaný vývoj off-trade a on-trade spotřeby a rozšíření on-line služeb do regionů v zájmu zajištění kritické infrastruktury státu. 

„Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Než se tak stane na velkém Retail Summitu, chceme alespoň pomocí přímého přenosu zprostředkovat živé interaktivní debaty osobností, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání, a umožnit divákům vstupovat do diskuse svými dotazy a podněty,“ píší pořadatelé na webu.

Konferenci pořádají Blue Events a Svaz obchodu a cestovního ruchu v ČR za finanční podpory Rady kvality ČR a dalších partnerů. Tříhodinový program bude moderovat Michael Rozsypal z DVTV.

Komu je akce určena?

  • maloobchodníkům a obchodníkům v e-commerce
  • jejich dodavatelům, tedy výrobcům a distributorům
  • poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
  • poradcům, výzkumníkům a  zástupcům médií

Zavřít reklamu

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Starší článek

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.