Foto: Fénix content marketing, @natythechild

Do uzávěrky soutěže Fénix content marketing zbývá poslední týden

26. 4. 2021 07:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Přihlášky do letošního ročníku soutěže obsahového marketingu je možné posílat do konce dubna. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 27. června v Rudolfinu. Cenu pro soutěž navrhl umělecký ředitel sklárny Moser, Petr Larva.

Vedle již tradičních kategorií (jako například Magazíny, Jednorázová média, Sociální média, Webové stránky atd.), které najdete spolu s dalšími informacemi přehledně na webu soutěže, se bude letos hodnotit také „Best heroes in crises“. Je to oborová kategorie a lze ji tak přidružit k libovolné hlavní kategorii.

Jedna z hlavních kategorií – sociální média – se letos rozrostla o LinkedIn, TikTok a  Podcast. Změny jsou i v hodnocení neziskového sektoru, které bude probíhat jinou metrikou, aby se nepotkávaly korporátní projekty s neziskovkami (pro ty je také přihláška do soutěže opět zbavena poplatku). „Každý rok v této kategorii je přes 20 prací a je těžké vybrat ty nejlepší, letošním garantem této kategorie se tak stal letitý odborník a aktivní bojovník za nezisk, Tomáš Jindříšek,“ řekla ředitelka soutěže a šéfka Asociase brand a content marketingu Kateřina Brovanská.

Porotu letos tvoří 33 porotců. Nově je v ní například Petra Nulíčková z Alzy, která je garantem kategorie LinkedIn. Kategorii TikTok pak garantuje Jonáš Čumrik z Katz83, alias Johny Machette.

Kateřina Borovanská a Jonáš Čumrik alias Johny Machette

Jako specialistu na brandovou komunikaci organizátoři přizvali Pavla Cahlíka, který má platformu Jsmenaznačky.cz a zároveň je brand managerem titulů v CNC/Czech News Center. Do online poroty přišel Štěpán Kleník, který spoluvlastní Brainz studio.

Slavnostní vyhlášení, které je naplánováno na nedělní večer 27. června, proběhne v Rudolfinu, které poskytl partner letošního slavnostního vyhlášení, Česká filharmonie. „V současné chvíli pracujeme s oběma variantami eventu, jak online přenos, tak klasický event,“ dodává Kateřina Borovanská.

Fénix content marketing má i letos motto: „Noblesa zavazuje“. Cenu pro soutěž navrhl umělecký ředitel sklárny Moser, Petr Larva, který se své tvorbě věnuje pod značkou Petr Larva Art. „Design ceny v sobě zobrazuje dynamiku a proměnlivost motta, je to objekt, který nemá nahoře ani dole. Cena v sobě obsahuje kontrast světla a tmy díky své manganově černé části a nese název ‚Krystal zlata‘,“ uzavírá Kateřina Borovanská.

Foto: Fénix content marketing, @natythechild

Redakce MAM

Další zajímavé čtení