Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zillow
Newsletter

Americké realitní tržiště má magický spot natočený v Praze

Radana Čechová12. 4. 202111. 4. 2021

Oceňovaný dánský filmový a reklamní režisér Martin de Thurah natočil v Praze pohádkový spot pro online realitní tržiště Zillow.

Pandemie mnoho lidí přivedla k přemýšlení o tom, jak a kde chtějí žít. V Americe vlivem covidu změnilo bydlení v uplynulém roce pět procent lidí. U mladých dospělých tak učinil jeden z deseti. To vedlo k fenoménu brouzdání po realitních servrech, což se znatelně projevilo rovněž i na návštěvnosti realitního tržiště Zillow. Vlivem větší poptávky společnost rozšířila služby tak, aby bylo reality jednodušší pronajímat, nakupovat i prodávat. Změny měla uživatelům přiblížit kampaň. Zillow se však místo vysvětlování rozhodla pro emoce. „To move is to grow“ je slogan brandové kampaně, která má z platformy pro hledání bydlení udělat novou full-servisovou realitní službu.

„Náš průzkum nám ukázal, že více než 75 procent těch, co se nedávno přestěhovali, bylo brzděno emočními faktory, jako je strach ze změny, přestože osmdesát procent pak uvedlo, že ta změna za to stála. I když je někdy těžké něco v životě změnit, může to přinést obrovskou naději, možnosti a vzrušení. Zillow má služby a znalosti, které mohou uživatele provést každým krokem tohoto velkého rozhodnutí, usnadnit mu ho a dát mu větší důvěru v to, aby se posunul vpřed,“ uvádí ke změně komunikace marketingový ředitel platformy Aimee Johnson.

Spot „The journey“ dramatizuje komplikované pocity spojené se stěhováním skrze dětskou představivost. Jeho režisérem je uznávaný Martin De Thurah, za kamerou stál Lasse Frank Johannessen a o střih se postaral Mikkel E.G. Nielsen. Kreativní koncept vznikl v agentuře FIG a produkci měla na starosti Epoch.

Součástí kampaně je i druhý spot s názvem „Susans“, který rovněž vytvořila agentura FIG, ale který má odlišný přístup k emocím, jež lidé cítí při tom, když mají „prodat domov“ a koupit si nový. Zdůrazňuje jednoduchost celé akce navzdory nekonečnému počtu osobností, které v sobě při tomto rozhodnutí máme. Spot byl natočen v New Yorku a režíroval jej Jim Jenkins.

Zavřít reklamu

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Starší článek

HoloMotion Media rozšiřuje svou reklamní síť

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.