Foto: WPP

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

4. 3. 2021 07:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní technologie pro globální brandy.

WPP pokračuje v naplňování strategie většího zaměření na digitální technologie a e-commerce prostřednictvím cílených akvizic. Po únorové koupi brazilské společnosti DTI Digital nyní do sítě přibyla v Edinburghu sídlící technologická společnost NN4M. Ta poskytuje klientům z retailu propojená a na zákaznické zkušenosti zaměřená řešení pro mobilní kanály i kamenné obchody. Mezi její klienty patří značky jako Selfridges, Karen Millen, The Body Shop, Saks Fifth Avenue, Nestlé či River Island.

Čtěte také
WPP posiluje v digitálu, koupila brazilskou DTI Digital

Akvizice spadá pod agenturu Wunderman Thompson, kde se NN4M stane součástí Wunderman Thompson Commerce, má tak posílit a rozšířit její nabídku multichannel řešení. NN4M zaměstnává 50 lidí v několika regionech.

Do zmiňované strategie WPP, kterou šéf WPP Mark Read představil závěrem loňského roku, spadá mimo jiné to, že podíl byznysu navázaného na technologie, obchod a zkušenosti má do roku 2025 dosáhnout 40 procent oproti stávající čtvrtině. Pro akvizice, které mají podporovat růst tržeb, je pak vyčleněno 200 až 400 milionů liber ročně (zhruba 6 až 12 miliard korun).

Foto: WPP

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.