Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tomato.cz
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Redakce MAM4. 3. 20213. 3. 2021

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz a Košík.cz.

Nový online supermarket Tomato.cz odstartuje v pondělí 8. března 2021. Reaguje na zvýšenou poptávku po online nákupu potravin a spotřebního zboží a současně chce zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou sortimentu specializovaného, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny. V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo.

“V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu Viktor Mai, CEO Tomato.cz.

Služba zatím startuje v Praze, kde pro ni bude nákupy lidem rozvážet společnost Dodo Michala Menšíka. Cena rozvozu je 99 korun, nákup nad tisícovku doručí Tomato.cz zdarma. Minimální hodnota objednávky je podobně jako u konkurence 500 korun a zákazníci si mohou zvolit dvou hodinové rozmezí, kdy jim nákup bude doručen. (Rohlík.cz třeba v rámci Premium služby nabízí i 15 minutové sloty). Tomato bude nákupy přivážet až následující den či pozdější termín. Po zaběhnutí služby má v plánu rozšířit rozvoz i do středních Čech a postupně do celé republiky. V nabídce má být kolem 15 tisíc druhů zboží, v dalších měsících se bude sortiment rozšiřovat o chlazené, mražené a čerstvé potraviny. V nabídce také široká paleta asijských ingrediencí a surovin pro přípravu pokrmů ze všech koutů Asie.

×

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Starší článek

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více