Foto: Tomato.cz

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

4. 3. 2021 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz a Košík.cz.

Nový online supermarket Tomato.cz odstartuje v pondělí 8. března 2021. Reaguje na zvýšenou poptávku po online nákupu potravin a spotřebního zboží a současně chce zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou sortimentu specializovaného, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny. V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo.

“V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu Viktor Mai, CEO Tomato.cz.

Služba zatím startuje v Praze, kde pro ni bude nákupy lidem rozvážet společnost Dodo Michala Menšíka. Cena rozvozu je 99 korun, nákup nad tisícovku doručí Tomato.cz zdarma. Minimální hodnota objednávky je podobně jako u konkurence 500 korun a zákazníci si mohou zvolit dvou hodinové rozmezí, kdy jim nákup bude doručen. (Rohlík.cz třeba v rámci Premium služby nabízí i 15 minutové sloty). Tomato bude nákupy přivážet až následující den či pozdější termín. Po zaběhnutí služby má v plánu rozšířit rozvoz i do středních Čech a postupně do celé republiky. V nabídce má být kolem 15 tisíc druhů zboží, v dalších měsících se bude sortiment rozšiřovat o chlazené, mražené a čerstvé potraviny. V nabídce také široká paleta asijských ingrediencí a surovin pro přípravu pokrmů ze všech koutů Asie.

Foto: Tomato.cz

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení