Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Tomato.cz
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Redakce MAM4. 3. 20213. 3. 2021

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz a Košík.cz.

Nový online supermarket Tomato.cz odstartuje v pondělí 8. března 2021. Reaguje na zvýšenou poptávku po online nákupu potravin a spotřebního zboží a současně chce zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou sortimentu specializovaného, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny. V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo.

“V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu Viktor Mai, CEO Tomato.cz.

Služba zatím startuje v Praze, kde pro ni bude nákupy lidem rozvážet společnost Dodo Michala Menšíka. Cena rozvozu je 99 korun, nákup nad tisícovku doručí Tomato.cz zdarma. Minimální hodnota objednávky je podobně jako u konkurence 500 korun a zákazníci si mohou zvolit dvou hodinové rozmezí, kdy jim nákup bude doručen. (Rohlík.cz třeba v rámci Premium služby nabízí i 15 minutové sloty). Tomato bude nákupy přivážet až následující den či pozdější termín. Po zaběhnutí služby má v plánu rozšířit rozvoz i do středních Čech a postupně do celé republiky. V nabídce má být kolem 15 tisíc druhů zboží, v dalších měsících se bude sortiment rozšiřovat o chlazené, mražené a čerstvé potraviny. V nabídce také široká paleta asijských ingrediencí a surovin pro přípravu pokrmů ze všech koutů Asie.

Zavřít reklamu

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Starší článek

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.