Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Clio Awards
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Jakub Křešnička7. 3. 20217. 3. 2021

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu. Finální termín je 20. srpna, vítězové by měli být oznámeni v prosinci.

„Měli jsme pauzu,“ říká po vzoru Rosse a Rachel ze seriálu Přátelé soutěž Clio Entertainment Awards, která kvůli pandemii vynechala loňský ročník. Teď je klání pro marketingové práce v zábavním průmyslu padesát let od svého prvního ročníku (tehdy ho založil americký magazín The Hollywood Reporter) opět otevřeno pro zasílání přihlášek. První termín je 14. května se základní cenou pohybující se podle kategorií od 325 do 625 dolarů. O padesát dolarů dražší jsou přihlášky pro druhý termín 16. července a dalších padesát dolarů si připlatí ti, kdo odešlou práce k poslednímu deadlinu 20. srpna. Studentské práce jsou pro všechny termíny s cenou 150 dolarů za přihlášku. Vítězové by měli být známi v prosinci letošního roku.

Čtěte také
VIDEO: Na Clio Cannabis Awards uspěl obraz v poli i dokument

Kategorie jsou rozdělené do čtyř základních skupin – pro kina, televizi/streaming, hry a domácí zábavu – v každé je jich zhruba dvacítka, jako teaser, trailer, integrovaná kampaň, venkovní reklama, digitál, inovace, PR, partnerství a podobně. Možné je zasílat projekty, které se poprvé na veřejnosti objevily mezi 1. červnem 2019 a 31. srpnem 2021.

Čtěte také
To nejlepší ze sportovního marketingu. Clio Sports Awards znají vítěze

V zatím posledním ročníku, jehož vítězové byli vyhlášeni v listopadu 2019, patřila k nejúspěšnějším společnost HBO, která vyhrála tři ze sedmi Grand Clio ocenění v kategoriích pro televizi/streaming. Všechny byly navázané na poslední sérii seriálu Hra o trůny. Zvlášť zaujala velkolepá integrovaná kampaň „For the Throne“, která zkoušela, co by byli lidé schopni dát „za trůn“. Součástí byl spot na Super Bowlu, v němž značka Bud Light obětovala svého rytíře, Mountain Dew svůj branding a stal se pitím „beze jména“. Železné trůny byly rozmístěné na tajných místech po světě, objednávky u řetězce ShakeShack musely být ve valyrijštině, lidé krváceli za trůn darováním krve a mnoho dalšího.

×

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Starší článek

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více