Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Clio Awards
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Jakub Křešnička7. 3. 20217. 3. 2021

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu. Finální termín je 20. srpna, vítězové by měli být oznámeni v prosinci.

„Měli jsme pauzu,“ říká po vzoru Rosse a Rachel ze seriálu Přátelé soutěž Clio Entertainment Awards, která kvůli pandemii vynechala loňský ročník. Teď je klání pro marketingové práce v zábavním průmyslu padesát let od svého prvního ročníku (tehdy ho založil americký magazín The Hollywood Reporter) opět otevřeno pro zasílání přihlášek. První termín je 14. května se základní cenou pohybující se podle kategorií od 325 do 625 dolarů. O padesát dolarů dražší jsou přihlášky pro druhý termín 16. července a dalších padesát dolarů si připlatí ti, kdo odešlou práce k poslednímu deadlinu 20. srpna. Studentské práce jsou pro všechny termíny s cenou 150 dolarů za přihlášku. Vítězové by měli být známi v prosinci letošního roku.

Čtěte také
VIDEO: Na Clio Cannabis Awards uspěl obraz v poli i dokument

Kategorie jsou rozdělené do čtyř základních skupin – pro kina, televizi/streaming, hry a domácí zábavu – v každé je jich zhruba dvacítka, jako teaser, trailer, integrovaná kampaň, venkovní reklama, digitál, inovace, PR, partnerství a podobně. Možné je zasílat projekty, které se poprvé na veřejnosti objevily mezi 1. červnem 2019 a 31. srpnem 2021.

Čtěte také
To nejlepší ze sportovního marketingu. Clio Sports Awards znají vítěze

V zatím posledním ročníku, jehož vítězové byli vyhlášeni v listopadu 2019, patřila k nejúspěšnějším společnost HBO, která vyhrála tři ze sedmi Grand Clio ocenění v kategoriích pro televizi/streaming. Všechny byly navázané na poslední sérii seriálu Hra o trůny. Zvlášť zaujala velkolepá integrovaná kampaň „For the Throne“, která zkoušela, co by byli lidé schopni dát „za trůn“. Součástí byl spot na Super Bowlu, v němž značka Bud Light obětovala svého rytíře, Mountain Dew svůj branding a stal se pitím „beze jména“. Železné trůny byly rozmístěné na tajných místech po světě, objednávky u řetězce ShakeShack musely být ve valyrijštině, lidé krváceli za trůn darováním krve a mnoho dalšího.

Zavřít reklamu

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Starší článek

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.