

Cadbury přichází před Velikonocemi s honem na virtuální vejce
Cadbury po roční odmlce přichází společně s agenturou VCCP s kampaní na virtuální hon na čokoládová vejce s využitím Google Maps.
Honba za velikonočními vejci se většinou v zemích na Západ od Česka odehrává na zahradách, kde malí hledači objevují skrýše s ukrytými vejci. Značka čokoládových dobrot Cadbury, patřící do gigantu Mondelez, se rozhodla ve Velké Británii covidem poznamenané Velikonoce vylepšit.
Lidé, kteří se chtějí zúčastnit hledání vajec v rámci ‘Cadbury Worldwide Hide’ mohou kdekoli v Google mapách zdarma schovat vejce pro své blízké a známé. Případně mají možnost online koupit některé ze čtyř druhů speciálních velikonočních čokoládových vajec od Cadbury, které získá ten, kdo jejich virtuální vejce na síti objeví. Kampaň běží v televizi, na sociálních sítích, v onlinu i OOH nosičích.
„Cítili jsme, že letošní rok musíme vytvořit něco, co by pomohly, aby se lidé cítili sobě nablízku, i když v reálu nemohou být spolu. Najít si čas a schovat vejce je štědré a chtěli jsme to zachytit ve formě, která je dostupná každému,“ popsala Markéta Kristlová senior brand manager for Easter U.K., Mondelez International. V loňském roce značka svůj tradiční hon za vejce kvůli pandemii pozastavila.
„Vytvořili jsme škálovatelnou platformu v cloudu, která zajišťuje skvělý uživatelský zážitek, ať už lidé hledají zábavu nebo nakupují skutečná vejce. V době, kdy je cestování silně omezeno, doufáme, že takto umožníme lidem zažít trochu nostalgie a útěku od běžných dní,“ dodal Mark Sweatman, šéf technologií ve VCCP CX.
Podobné zprávy


Když obsah buduje brand


Esport se může inspirovat MMA


Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden

