Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Radana Čechová
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Pavel Jechort, Mall Group1. 3. 202126. 2. 2021

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co na tom, že jsem začínal jako čaroděj patnácté kategorie a první tři roky jen rovnal šanony, protože jak říkala později má kolegyně z Venezuely na účet nováčků: „You have to eat shits for a while.“

Jako zastánce teorie, že pokud se něčemu věnujete dostatečně dlouho, neměl byste obor měnit, jsem si několikrát během kariéry odskočil jinam. Z markeťáka na straně klienta jsem se proměnil v konzultanta, čtyři roky budoval a vedl startup, pochopitelně zbytečně, stal se ze mne projekťák, kravaty střídaly trika a žabky… a nakonec se zase vrátil do marketingu. Naposledy to bylo po dlouhých čtyřech letech. Měl jsem strach. Ne, že by toho na mne bylo moc, ale že nastupuji do vlaku, který už jel. Taky z toho, že budu pracovat s lidmi, kterým je už často o patnáct let méně. Že to celé bude navýsost nezábavný vopruz.
Asi teď úplně nečekáte, že pointa příběhu bude přesně taková. Bych si samosebou nechal povídání od cesty. Tak tedy, vopruz je, že jako čtyřicátník musím znova „navnímat“ celou agendu. Nečekal jsem, že si nechám poslat pár tabulek, podívám se na brand book, promluvím k lidem a bude to cajk. Vlastně ne, čekal jsem to. Tady příběh rozhodně happy end nemá. Dělám pro velkou e-commerce firmu se spoustou, dejme tomu, výzev. Agenda je masivní, navazuje na vše možné i nemožné. Nesnáším přístup „nové koště dobře mete“, ale i kdybych ho miloval, zde trvalo dobré tři měsíce, než jsem vůbec dokázal navrhnout první změnu, o jejímž smyslu jsem byl přesvědčen. Uf. Potud tedy žádná sláva, ale příběh láme. Pokud jsem v minulosti nasazoval mileniálům a zetkám psí hlavu, červenám se studem. Já totiž našel kolegy, kteří mi, lidově řečeno, pomohli do sedla. Jsou hrozně fajn, a pokud se nebudu chovat jako blb, pravděpodobně i fajn zůstanou. Objevil jsem spoustu krásných hraček, o kterých se nám před pár lety ani nesnilo, a zjistil, že staré dobré marketingové zákony fungují plus mínus pořád stejně. A co tedy především, že mě ta práce stále strašně baví. Každý rok v ní totiž přibude další vrstva komplexity, a pokud se nudíte, někde vám něco zásadního uniká.

Pavel Jechort pracuje od ledna 2021 na pozici head of growth marketing v MallGroup

×

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Starší článek

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více