Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Radana Čechová
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Pavel Jechort, Mall Group1. 3. 202126. 2. 2021

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co na tom, že jsem začínal jako čaroděj patnácté kategorie a první tři roky jen rovnal šanony, protože jak říkala později má kolegyně z Venezuely na účet nováčků: „You have to eat shits for a while.“

Jako zastánce teorie, že pokud se něčemu věnujete dostatečně dlouho, neměl byste obor měnit, jsem si několikrát během kariéry odskočil jinam. Z markeťáka na straně klienta jsem se proměnil v konzultanta, čtyři roky budoval a vedl startup, pochopitelně zbytečně, stal se ze mne projekťák, kravaty střídaly trika a žabky… a nakonec se zase vrátil do marketingu. Naposledy to bylo po dlouhých čtyřech letech. Měl jsem strach. Ne, že by toho na mne bylo moc, ale že nastupuji do vlaku, který už jel. Taky z toho, že budu pracovat s lidmi, kterým je už často o patnáct let méně. Že to celé bude navýsost nezábavný vopruz.
Asi teď úplně nečekáte, že pointa příběhu bude přesně taková. Bych si samosebou nechal povídání od cesty. Tak tedy, vopruz je, že jako čtyřicátník musím znova „navnímat“ celou agendu. Nečekal jsem, že si nechám poslat pár tabulek, podívám se na brand book, promluvím k lidem a bude to cajk. Vlastně ne, čekal jsem to. Tady příběh rozhodně happy end nemá. Dělám pro velkou e-commerce firmu se spoustou, dejme tomu, výzev. Agenda je masivní, navazuje na vše možné i nemožné. Nesnáším přístup „nové koště dobře mete“, ale i kdybych ho miloval, zde trvalo dobré tři měsíce, než jsem vůbec dokázal navrhnout první změnu, o jejímž smyslu jsem byl přesvědčen. Uf. Potud tedy žádná sláva, ale příběh láme. Pokud jsem v minulosti nasazoval mileniálům a zetkám psí hlavu, červenám se studem. Já totiž našel kolegy, kteří mi, lidově řečeno, pomohli do sedla. Jsou hrozně fajn, a pokud se nebudu chovat jako blb, pravděpodobně i fajn zůstanou. Objevil jsem spoustu krásných hraček, o kterých se nám před pár lety ani nesnilo, a zjistil, že staré dobré marketingové zákony fungují plus mínus pořád stejně. A co tedy především, že mě ta práce stále strašně baví. Každý rok v ní totiž přibude další vrstva komplexity, a pokud se nudíte, někde vám něco zásadního uniká.

Pavel Jechort pracuje od ledna 2021 na pozici head of growth marketing v MallGroup

Zavřít reklamu

Reddit se raduje a roste. Prodejem akcií vybral 7,8 miliardy korun

Starší článek

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.