Foto: world-media-group.com

World Media Awards (WMA) přijímá přihlášky. Loni slavily Sonos či Volkswagen

1. 2. 2021 07:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letošní šestý ročník World Media Awards (WMAs) se otevřel pro přihlášky v devíti kategoriích, které ocení nejlepší reklamní počiny napříč platformami a zeměmi, s důrazem na kvalitní obsah. Ročník 2021 přinese nové ocenění „Social Good“, které posoudí schopnost značek kladně působit v oblasti udržitelnosti, životního prostředí, chudoby, diverzity a inkluze.

Pořadatelem je World Media Group (WMG), aliance globálních vydavatelů, která propaguje oceňovanou žurnalistiku a roli mezinárodních médií. Letos stojí v čele WMG Damian Douglas, ředitel zodpovědný za obchodní aktivity v regionu EMEA v týdeníku Time. Douglas bude v roli prezidenta poprvé. „Rok 2020 dal vzniknout sociálně odpovědným spotřebitelům a my věříme, že značky mají klíčovou roli v tomto novém hodnotami poháněném světě,“ řekl Douglas.

PSALI JSME
Dočkají se Češi vítězství? WorldMedia Festival Awards mají uzávěrku přihlášek

WMA jsou jediné ceny, které oslavují spolupráci mezi brandy, agenturami a mediálními partnery, aby podpořily silné mezinárodní kampaně zaměřené na obsah. Přihlášky jsou bezplatné, ale účastníci jsou vybízení k tomu, aby přispěli organizace Reportéři bez hranic. Vítězové získají částku 650 tisíc euro a  zároveň prostor v médiích WMG jako je The Atlantic, BBC Global News, Bloomberg Media Group, Business Insider, The Economist, The Financial Times, Forbes, Fortune, National Geographic, Reuters, The New York Times, Time, The Wall Street Journal a The Washington Post.

Podmínkou pro vstup do soutěže je, aby kampaň cílila na publikum na alespoň třech trzích a aby 75 procent aktivit bylo realizovaných mezi lednem 2020 a březnem 2021. Naopak není nutné, aby se jakákoli z kampaní objevila v některých z členských médií WMG. Přihlášky lze podávat do 20. března 2021. Závěrečný ceremoniál proběhne fyzicky či v online 9. září 2021.

Porota je tvořena ze zástupců značek, agentur a mediálních partnerů. Zasedne v ní Adrian Walcott, ředitel Brands with Values, Alexandra Delamain, ředitelka prodeje a klientského servisu v The Economist, Arif Durrani, editor pro EMEA v Bloomberg, Denise Burrell-Stinson ředitel brand studia The Washington Post, Fiona Lloyd, ředitelka Global Carat, Jonathna Akwue, vicepresident Publicis Groupe, Katharine Swarney z marketingové komunikace Nissan France, Helly Taylor, vicepresidentka BBC Storyworks EMEA, Lizzie Norlan, ředitelka pro strategii v Havas a další…

Devět soutěžených kategorií:

  • Automotive
  • Brand & Media Owner Partnership
  • Corporate Influencer
  • Financial Services
  • Lifestyle & Luxury
  • Media & Entertainment
  • Technology & Telecoms
  • Travel & Tourism
  • Social Good

Mezi loňské vítěze patří Sonos, Astana International Financial Centre, Electronic Arts, Levi’s, Samsung, Tech Mahindra, Tourism Australia a Volkswagen. 

Foto: world-media-group.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.