Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: world-media-group.com
Newsletter

World Media Awards (WMA) přijímá přihlášky. Loni slavily Sonos či Volkswagen

Irena Buřívalová1. 2. 202131. 1. 2021

Letošní šestý ročník World Media Awards (WMAs) se otevřel pro přihlášky v devíti kategoriích, které ocení nejlepší reklamní počiny napříč platformami a zeměmi, s důrazem na kvalitní obsah. Ročník 2021 přinese nové ocenění „Social Good“, které posoudí schopnost značek kladně působit v oblasti udržitelnosti, životního prostředí, chudoby, diverzity a inkluze.

Pořadatelem je World Media Group (WMG), aliance globálních vydavatelů, která propaguje oceňovanou žurnalistiku a roli mezinárodních médií. Letos stojí v čele WMG Damian Douglas, ředitel zodpovědný za obchodní aktivity v regionu EMEA v týdeníku Time. Douglas bude v roli prezidenta poprvé. „Rok 2020 dal vzniknout sociálně odpovědným spotřebitelům a my věříme, že značky mají klíčovou roli v tomto novém hodnotami poháněném světě,“ řekl Douglas.

PSALI JSME
Dočkají se Češi vítězství? WorldMedia Festival Awards mají uzávěrku přihlášek

WMA jsou jediné ceny, které oslavují spolupráci mezi brandy, agenturami a mediálními partnery, aby podpořily silné mezinárodní kampaně zaměřené na obsah. Přihlášky jsou bezplatné, ale účastníci jsou vybízení k tomu, aby přispěli organizace Reportéři bez hranic. Vítězové získají částku 650 tisíc euro a  zároveň prostor v médiích WMG jako je The Atlantic, BBC Global News, Bloomberg Media Group, Business Insider, The Economist, The Financial Times, Forbes, Fortune, National Geographic, Reuters, The New York Times, Time, The Wall Street Journal a The Washington Post.

Podmínkou pro vstup do soutěže je, aby kampaň cílila na publikum na alespoň třech trzích a aby 75 procent aktivit bylo realizovaných mezi lednem 2020 a březnem 2021. Naopak není nutné, aby se jakákoli z kampaní objevila v některých z členských médií WMG. Přihlášky lze podávat do 20. března 2021. Závěrečný ceremoniál proběhne fyzicky či v online 9. září 2021.

Porota je tvořena ze zástupců značek, agentur a mediálních partnerů. Zasedne v ní Adrian Walcott, ředitel Brands with Values, Alexandra Delamain, ředitelka prodeje a klientského servisu v The Economist, Arif Durrani, editor pro EMEA v Bloomberg, Denise Burrell-Stinson ředitel brand studia The Washington Post, Fiona Lloyd, ředitelka Global Carat, Jonathna Akwue, vicepresident Publicis Groupe, Katharine Swarney z marketingové komunikace Nissan France, Helly Taylor, vicepresidentka BBC Storyworks EMEA, Lizzie Norlan, ředitelka pro strategii v Havas a další…

Devět soutěžených kategorií:

  • Automotive
  • Brand & Media Owner Partnership
  • Corporate Influencer
  • Financial Services
  • Lifestyle & Luxury
  • Media & Entertainment
  • Technology & Telecoms
  • Travel & Tourism
  • Social Good

Mezi loňské vítěze patří Sonos, Astana International Financial Centre, Electronic Arts, Levi’s, Samsung, Tech Mahindra, Tourism Australia a Volkswagen. 

Zavřít reklamu

Komunikaci poradenské společnosti EY nově povede Lenka Vaněk

Starší článek

Šéfredaktorem Lidových novin se stal Petr Bušta. István Léko rezignoval

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost
Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.