Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: world-media-group.com
Newsletter

World Media Awards (WMA) přijímá přihlášky. Loni slavily Sonos či Volkswagen

Irena Buřívalová1. 2. 202131. 1. 2021

Letošní šestý ročník World Media Awards (WMAs) se otevřel pro přihlášky v devíti kategoriích, které ocení nejlepší reklamní počiny napříč platformami a zeměmi, s důrazem na kvalitní obsah. Ročník 2021 přinese nové ocenění „Social Good“, které posoudí schopnost značek kladně působit v oblasti udržitelnosti, životního prostředí, chudoby, diverzity a inkluze.

Pořadatelem je World Media Group (WMG), aliance globálních vydavatelů, která propaguje oceňovanou žurnalistiku a roli mezinárodních médií. Letos stojí v čele WMG Damian Douglas, ředitel zodpovědný za obchodní aktivity v regionu EMEA v týdeníku Time. Douglas bude v roli prezidenta poprvé. „Rok 2020 dal vzniknout sociálně odpovědným spotřebitelům a my věříme, že značky mají klíčovou roli v tomto novém hodnotami poháněném světě,“ řekl Douglas.

PSALI JSME
Dočkají se Češi vítězství? WorldMedia Festival Awards mají uzávěrku přihlášek

WMA jsou jediné ceny, které oslavují spolupráci mezi brandy, agenturami a mediálními partnery, aby podpořily silné mezinárodní kampaně zaměřené na obsah. Přihlášky jsou bezplatné, ale účastníci jsou vybízení k tomu, aby přispěli organizace Reportéři bez hranic. Vítězové získají částku 650 tisíc euro a  zároveň prostor v médiích WMG jako je The Atlantic, BBC Global News, Bloomberg Media Group, Business Insider, The Economist, The Financial Times, Forbes, Fortune, National Geographic, Reuters, The New York Times, Time, The Wall Street Journal a The Washington Post.

Podmínkou pro vstup do soutěže je, aby kampaň cílila na publikum na alespoň třech trzích a aby 75 procent aktivit bylo realizovaných mezi lednem 2020 a březnem 2021. Naopak není nutné, aby se jakákoli z kampaní objevila v některých z členských médií WMG. Přihlášky lze podávat do 20. března 2021. Závěrečný ceremoniál proběhne fyzicky či v online 9. září 2021.

Porota je tvořena ze zástupců značek, agentur a mediálních partnerů. Zasedne v ní Adrian Walcott, ředitel Brands with Values, Alexandra Delamain, ředitelka prodeje a klientského servisu v The Economist, Arif Durrani, editor pro EMEA v Bloomberg, Denise Burrell-Stinson ředitel brand studia The Washington Post, Fiona Lloyd, ředitelka Global Carat, Jonathna Akwue, vicepresident Publicis Groupe, Katharine Swarney z marketingové komunikace Nissan France, Helly Taylor, vicepresidentka BBC Storyworks EMEA, Lizzie Norlan, ředitelka pro strategii v Havas a další…

Devět soutěžených kategorií:

  • Automotive
  • Brand & Media Owner Partnership
  • Corporate Influencer
  • Financial Services
  • Lifestyle & Luxury
  • Media & Entertainment
  • Technology & Telecoms
  • Travel & Tourism
  • Social Good

Mezi loňské vítěze patří Sonos, Astana International Financial Centre, Electronic Arts, Levi’s, Samsung, Tech Mahindra, Tourism Australia a Volkswagen. 

×

Komunikaci poradenské společnosti EY nově povede Lenka Vaněk

Starší článek

Šéfredaktorem Lidových novin se stal Petr Bušta. István Léko rezignoval

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kouřová clona AB: „spin-doctoring“ po česku

Byla čtvrtá únorová neděle a nářek premiéra Andreje Babiše v pořadu Partie na CNN Prima News — vzhledem k poslední šanci provětrat se…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více