Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WARC
Newsletter

WARC ocení efektivní kampaně v nové soutěži. Posílejte přihlášky zdarma

Jakub Křešnička18. 2. 202117. 2. 2021

Nová globální soutěž posuzuje přínos marketingových aktivit pro byznys podle loni představeného žebříčku kreativní efektivity. Kampaně může posílat kdokoli, finální termín přihlášek je 1. dubna.

Od tohoto týdne je možné posílat přihlášky do nové globální soutěže marketingové efektivity, kterou pořádá výzkumná společnost World Advertising Research Center (WARC) ve spolupráci se sesterskou Lions. Ta rovněž zastřešuje soutěž a festival Cannes Lions, během nějž v červnu proběhne i vyhlášení vítězů WARC Awards for Effectiveness.

PSALI JSME
Startuje 16. ročník Flema Media Awards. Ocení české a slovenské kampaně

Přihlášky kampaní, které proběhly mezi 2. dubnem 2019 a 1. dubnem 2021, může podle pořadatelů posílat kdokoli, finální deadline je stanoven na 1. dubna. Poplatky se neplatí. Práci je možné přihlásit do jedné ze šesti kategorií – Zákaznická zkušenost, Spolupráce a kultura, Trvalý růst, Okamžitý dopad, Účel značky a B2B. V každé kategorii bude uděleno Grand Prix, zlato, stříbro, bronz a poroty mohou udělit i speciální ocenění.

Kampaně budou posuzovány podle žebříčku kreativní efektivity (The Creative Effectivness Ladder), jenž během loňského on-line festivalu Lions Live na základě rozsáhlé studie pro WARC a Lions představil James Hurman zakládající partner společnosti Previously Unavailable. Žebříček člení kampaně do na sebe navazujících stupňů podle toho, jaké přinesly byznysové výsledky. Na prvním stupni jsou vlivné ideje (kampani pomohly k překonání metrik), na druhém behaviorální průlomy (vedly ke změně chování zákazníků), na ty navazuje skok tržeb (pomoc dočasnému růstu ekonomických výsledků), pak budování brandu (kampaň přispěla ke zdraví značky), následuje komerční triumf (dlouhodobý úspěch z hlediska tržeb) a žebříček uzavírá přetrvávající ikona (dlouhodobý růst významu značky i tržeb).

James Hurman bude také dohlížet na správné použití žebříčku při hodnocení kampaní ze strany porotců. Těch je celkem 128, z poloviny jde o ženy a z poloviny o muže a rozčleněni jsou do šesti skupin podle kategorií. Porotě pro Zákaznickou zkušenost předsedá Dara Treseder, šéfka globálního marketingu a komunikace společnosti Peloton. V případě Spolupráce a kultury je šéfkou Nadja Bellan-White, šéfka marketingu skupiny Vice Media. Porotu pro Trvalý růst vede Brent Smart, šéf marketingu IAG. Předsedou poroty pro Okamžitý růst je Dhiren Amin, šéf marketingu pro Asii ve společnosti Kraft Heinz. Porotu pro Účel značky vede Tati Lindenberg, viceprezidentka pro marketing ve skupině Unilever. A v kategorii B2B je předsedkyní poroty Corinne Sklar, globální šéfka marketingu v IBM iX.

×

Obchodníkem roku je lékárna Dr.Max. Cenu veřejnosti získal Lidl

Starší článek

Hodnota veřejných zakázek loni klesla o půl miliardy korun

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Makro mírní propad HoReCa. Kampaň s Forejtem má přivést nové zákazníky

Segment HoReCa je krizí naprosto decimován, což dopadá i na obchody Makro, ve kterých hoteliéři a restauratéři často nakupují.
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více