Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WARC
Newsletter

WARC ocení efektivní kampaně v nové soutěži. Posílejte přihlášky zdarma

Jakub Křešnička18. 2. 202117. 2. 2021

Nová globální soutěž posuzuje přínos marketingových aktivit pro byznys podle loni představeného žebříčku kreativní efektivity. Kampaně může posílat kdokoli, finální termín přihlášek je 1. dubna.

Od tohoto týdne je možné posílat přihlášky do nové globální soutěže marketingové efektivity, kterou pořádá výzkumná společnost World Advertising Research Center (WARC) ve spolupráci se sesterskou Lions. Ta rovněž zastřešuje soutěž a festival Cannes Lions, během nějž v červnu proběhne i vyhlášení vítězů WARC Awards for Effectiveness.

PSALI JSME
Startuje 16. ročník Flema Media Awards. Ocení české a slovenské kampaně

Přihlášky kampaní, které proběhly mezi 2. dubnem 2019 a 1. dubnem 2021, může podle pořadatelů posílat kdokoli, finální deadline je stanoven na 1. dubna. Poplatky se neplatí. Práci je možné přihlásit do jedné ze šesti kategorií – Zákaznická zkušenost, Spolupráce a kultura, Trvalý růst, Okamžitý dopad, Účel značky a B2B. V každé kategorii bude uděleno Grand Prix, zlato, stříbro, bronz a poroty mohou udělit i speciální ocenění.

Kampaně budou posuzovány podle žebříčku kreativní efektivity (The Creative Effectivness Ladder), jenž během loňského on-line festivalu Lions Live na základě rozsáhlé studie pro WARC a Lions představil James Hurman zakládající partner společnosti Previously Unavailable. Žebříček člení kampaně do na sebe navazujících stupňů podle toho, jaké přinesly byznysové výsledky. Na prvním stupni jsou vlivné ideje (kampani pomohly k překonání metrik), na druhém behaviorální průlomy (vedly ke změně chování zákazníků), na ty navazuje skok tržeb (pomoc dočasnému růstu ekonomických výsledků), pak budování brandu (kampaň přispěla ke zdraví značky), následuje komerční triumf (dlouhodobý úspěch z hlediska tržeb) a žebříček uzavírá přetrvávající ikona (dlouhodobý růst významu značky i tržeb).

James Hurman bude také dohlížet na správné použití žebříčku při hodnocení kampaní ze strany porotců. Těch je celkem 128, z poloviny jde o ženy a z poloviny o muže a rozčleněni jsou do šesti skupin podle kategorií. Porotě pro Zákaznickou zkušenost předsedá Dara Treseder, šéfka globálního marketingu a komunikace společnosti Peloton. V případě Spolupráce a kultury je šéfkou Nadja Bellan-White, šéfka marketingu skupiny Vice Media. Porotu pro Trvalý růst vede Brent Smart, šéf marketingu IAG. Předsedou poroty pro Okamžitý růst je Dhiren Amin, šéf marketingu pro Asii ve společnosti Kraft Heinz. Porotu pro Účel značky vede Tati Lindenberg, viceprezidentka pro marketing ve skupině Unilever. A v kategorii B2B je předsedkyní poroty Corinne Sklar, globální šéfka marketingu v IBM iX.

Zavřít reklamu

Obchodníkem roku je lékárna Dr.Max. Cenu veřejnosti získal Lidl

Starší článek

Hodnota veřejných zakázek loni klesla o půl miliardy korun

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Videoformáty a RTB

Jaké jsou výhody využití videa při „real-time biddingu“ a následného oslovení uživatelů.
15. 8. 202212. 8. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.