Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Vtip od trapnosti dělí tenká hranice

Jakub Křešnička11. 1. 20218. 1. 2021

Kampaň Fyzika stihla za rok od svého vzniku vyhrát na šesti festivalech. „Ocenily všechny složky spotu,“ říká její režisér Marek Partyš.

Ceny za kreativitu spotu, efektivitu kampaně, ale i první zlato pro českou režii na Ciclope Festivalu stihla vyhrát reklama Fyzika na podporu neziskovky Brontosauři v Himálajích, kterou Marek Partyš režíroval takřka přesně před rokem v Malém Tibetu. „Mám rád, když se ve spotu sejde storytelling a humor. Když můžu vytvářet různé charaktery, jejich mikrosvět a netradiční situace, které tenhle set up dokáže nabídnout. Vše tohle se ve spotu potkalo,“ říká Marek Partyš v rozhovoru k videu, za jehož kreativou stojí agentura McCann Prague a vzniklo v produkci Bistro Films.

Fyzika navazuje na spot z roku 2018 Jágrláma, který režíroval také Marek Partyš. I díky němu si získal důvěru místních pro další natáčení. „Klukovi, co hrál ve spotu hlavní roli, dodnes neřeknou jinak než Jardo,“ říká Partyš s úsměvem.

Odvážný humor se pak objevuje i v sérii spotů, které Marek Partyš režíroval pro Českou spořitelnu a její službu George. Kreativu měla na starosti agentura VMLY&R. „Ta série mi přišla na místní poměry nebývale odvážná a jsem hrozně rád, že jsem u toho mohl být,“ říká k ní režisér.

Naopak horor připomíná spot, který vznikl pro tuzemskou pobočku řetězce Ikea a její iniciativu proti domácímu násilí. Vznikl opět v produkci Bistro Films s kreativní agenturou Triad Advertising a režisér Marek Partyš se podílel i na jeho kreativě. „Spojili jsme se už ve fázi briefu od klienta, mohl jsem tam vnést koncept duchařiny, který si nakonec klient vybral,“ vzpomněl režisér ke spotu, který zaujal po celém světě.

Dalším loňským úspěšným Partyšovým spotem, jenž je zároveň nezvykle dlouhý, je reklama Rohlik.cz vytvořená za spolupráce interního týmu a kreativního dua Wilhelm Kinga. Produkci zajistila společnost Bistro Films. „Myslím si, že podobné poučky jako oslovení do pěti sekund jsou pro reklamu příliš mechanické. Nejde na to spoléhat paušálně a je třeba rozlišovat a neustále zapojovat lidskou intuici, vhled, kreativu,“ říká k dlouhým spotům Partyš.

Zavřít reklamu

Zoot chce mít do konce roku 150 partnerských výdejen. S těmi vlastními končí

Starší článek

Marketingové věštění. Rok 2021 ovlivní nástup generace Z i přísnější zákazníci

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

„Marketplace“: nákupy budoucnosti

Úspora peněz, jednotná cena za dopravu, nákup na pár kliknutí. Kde tyto výhody online zákazník najde? Na tržišti.
5. 5. 20226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.