Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | The One Club for Creativity
Newsletter

V porotě 100. výročních globálních cen ADC usednou kreativci z 36 zemí

Jakub Křešnička21. 1. 202120. 1. 2021

Takřka 180 odborníků z kreativního, komunikačního či mediálního byznysu ohodnotí práce z celého světa, které budou přihlášeny do 100. ročníku soutěže ADC Annual Awards. Nejzazší termín pro podání přihlášek je 26. března.

„Ocenění ADC Cube bylo v uplynulém století rozdělováno tem nejlepším projektům z celého světa na základě vynikající kreativy, řemesla a inovací. Tato silná tradice pokračuje i letos a je v rukou porotců, uznávaných odborníků ve svých oblastech,“ uvedl Kevin Swanepoel šéf organizace The One Club for Creativity, která soutěž pořádá.

ČTĚTE TAKÉ
Ceny Lemur: 16. ročník startuje, vyhlášení proběhne v červnu

Soutěž už představila předsedkyně a předsedy deseti porot, které budou hodnotit projekty v oblastech reklamy, brandového a komunikační designu, designu zkušeností, ilustrací, inhouse, interaktivity, obalového a produktového designu, designu publikací, prostorového designu a typografie. Porotu zabývající se reklamu vede například Dörte Spengler-Ahrens, šéfka kreativy v Jung von Matt SAGA a partnerka této agentury. Porotě na zkušenostní design předsedá David Sheldon-Hicks, zakladatel britského Territory Studio. Porotu pro obalový a produktový design povede Isabelle Dahlborg Lidström, šéfka designu, kreativy a partnerka švédské společnosti Grow.

Evropu pak mezi téměř 180 porotci dál reprezentují například: Olivier Apers, viceprezident a výkonný kreativní ředitel pařížské BETC, Ann Chen, globální šéfka designu a vizuální identity pro značku Johnny Walker a portfolio skotských ve skupině Diageo, nebo například Matthias Schmidt, chief creative officer berlínské společnosti antonio, která staví agentury na míru klientům. Přehled všech porotců soutěže můžete najít zde. Aktuální porota má podle pořadatelů nejrozmanitější složení v historii soutěže.

Vedle toho, že přibyla kategorie pro inhouse design, musejí být také všechny přihlášky letos podávány online. Fyzické nebudou akceptovány, díky čemuž alespoň přihlašovatelé ušetří za poštovné. Upraveny jsou i částky za přihlášky – velké agentury platí standardní sumu, menší získávají slevu podle oblasti, na níž se zaměřují a ještě výraznější slevy mají studia o jednom člověku.

Poplatky za přihlášky se také zvyšují s každým vzdálenějším termínem – běžná uzávěrka je 12. března, prodloužená 19. března a finální deadline je stanoven na 26. března.

Letošní speciální stý ročník se koná v motivu „Jednou za století“ a upozorňuje na něj mimo jiné klip s plakáty k otevření Call for Entries v průběhu „věků“ ADC Annual Awards. Video je součástí dlouhodobému programu oslav století ADC, který také například na speciálním webu ukazuje ty nejzajímavější projekty, osobnosti a práce z historie soutěže.

Zavřít reklamu

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Starší článek

První novinová společnost bude tiskem zásobovat prodejny Žabka

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Oddělené světy jsou na škodu

ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen…
26. 5. 202225. 5. 2022
Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.