Foto: Vogue | Alexander Bel

Startuje online i tištěný Vogue Leaders, chce přinášet příběhy inspirativních žen

21. 1. 2021 07:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost V24 Media, která na českém a slovenském trhu vydává magazín Vogue Czechoslovakia, oznámila spuštění nového časopisu Vogue Leaders i jeho online verze.

Uvedením dalšího titulu chce V24 Media posílit svou pozici na českém a slovenském trhu v oblastech lifestylu, luxusní módy a leadershipu. V online podobě začal Vogue Leaders s textem Madeleine Albrightové, která se stala patronkou zahájení Vogue Leaders. Bývalá ministryně zahraničních věcí USA se stále aktivně zasazuje v oblasti rovných příležitostí a uvítala projekt, který podpoří vyšší míru zapojení žen do vedení v soukromém i veřejném sektoru.

ČTĚTE TAKÉ
Vogue to schytal kvůli obálce. Viceprezidentka má na ní příliš světlou pleť

První tištěné číslo by se mělo objevit v druhém čtvrtletí letošního roku. „Jsem nadšená, že mohu oznámit uvedení Vogue Leaders, online i tištěného titulu, který bude přinášet příběhy úspěšných lidí a značek napříč generacemi, obory i žánry, jejichž hodnoty souzní s hodnotami Vogue,“ uvedla Michaela Seewald, zakladatelka a CEO společnosti V24 Media, která vydává Vogue Czechoslovakia. Vogue CS měl podle dat Media Projektu za 2.a 3. čtvrtletí loňského roku čtenost 77 tisíc a prodaný náklad téměř 14 tisíc výtisků. 

„Myšlenka začít s projektem Vogue Leaders přichází právě v době, kdy inspiraci od osobností, které hýbou společností a byznysem, potřebujeme více než kdy jindy. Svět se zásadně proměňuje, svým způsobem vlastně kompletně resetuje, a nové paradigma by mělo stát na hodnotách, které odolají času. Vogue CS hledá další cesty, jak napomoci jejich sdílení, podpoře a šíření. Myslím si, že je důležité dát prostor vůdčím osobnostem s vizemi, kterými se můžeme inspirovat,“ dodala Seewald. Nový magazín bude podle ní propagovat diverzitu, zodpovědnost a respekt k jednotlivcům, komunitám a životnímu prostředí. Chce propojovat zkušené lídry se začínajícími talenty, sdílet příklady dobré praxe a přinášet příběhy inspirativních žen.

Foto: Vogue | Alexander Bel

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.