Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vogue | Alexander Bel
Newsletter

Startuje online i tištěný Vogue Leaders, chce přinášet příběhy inspirativních žen

Pavel Hejkrlík21. 1. 202120. 1. 2021

Společnost V24 Media, která na českém a slovenském trhu vydává magazín Vogue Czechoslovakia, oznámila spuštění nového časopisu Vogue Leaders i jeho online verze.

Uvedením dalšího titulu chce V24 Media posílit svou pozici na českém a slovenském trhu v oblastech lifestylu, luxusní módy a leadershipu. V online podobě začal Vogue Leaders s textem Madeleine Albrightové, která se stala patronkou zahájení Vogue Leaders. Bývalá ministryně zahraničních věcí USA se stále aktivně zasazuje v oblasti rovných příležitostí a uvítala projekt, který podpoří vyšší míru zapojení žen do vedení v soukromém i veřejném sektoru.

ČTĚTE TAKÉ
Vogue to schytal kvůli obálce. Viceprezidentka má na ní příliš světlou pleť

První tištěné číslo by se mělo objevit v druhém čtvrtletí letošního roku. „Jsem nadšená, že mohu oznámit uvedení Vogue Leaders, online i tištěného titulu, který bude přinášet příběhy úspěšných lidí a značek napříč generacemi, obory i žánry, jejichž hodnoty souzní s hodnotami Vogue,“ uvedla Michaela Seewald, zakladatelka a CEO společnosti V24 Media, která vydává Vogue Czechoslovakia. Vogue CS měl podle dat Media Projektu za 2.a 3. čtvrtletí loňského roku čtenost 77 tisíc a prodaný náklad téměř 14 tisíc výtisků. 

„Myšlenka začít s projektem Vogue Leaders přichází právě v době, kdy inspiraci od osobností, které hýbou společností a byznysem, potřebujeme více než kdy jindy. Svět se zásadně proměňuje, svým způsobem vlastně kompletně resetuje, a nové paradigma by mělo stát na hodnotách, které odolají času. Vogue CS hledá další cesty, jak napomoci jejich sdílení, podpoře a šíření. Myslím si, že je důležité dát prostor vůdčím osobnostem s vizemi, kterými se můžeme inspirovat,“ dodala Seewald. Nový magazín bude podle ní propagovat diverzitu, zodpovědnost a respekt k jednotlivcům, komunitám a životnímu prostředí. Chce propojovat zkušené lídry se začínajícími talenty, sdílet příklady dobré praxe a přinášet příběhy inspirativních žen.

×

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Starší článek

První novinová společnost bude tiskem zásobovat prodejny Žabka

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více