Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Jewish Care
Newsletter

Očkovací kampaně ve světě: různé přístupy, stejný cíl

Redakce MAM11. 1. 202111. 1. 2021

Emoce, vyvracení mýtů či odkazy na vědu se objevují v zahraničních kampaních na podporu očkování.

V Itálii vyroste kvůli očkování 1500 pop-up pavilonů od architekta Stefana Boeriho, jenž spolu s týmem konzultantů stojí i za logem a vizuální podobou italského projektu vakcinace. Komunikační i architektonický koncept vznikl na žádost italského zvláštního komisaře Domenica Arcuriho a byly vytvořeny zdarma.

  • Zdroj: Stefano Boeri Architetti

Britská charitativní organizace Jewish Care, která poskytuje zdravotní a sociální služby židovské komunitě, spustila na podporu vakcinace zaměstnanců, klientů i veřejnosti kampaň odkazující na populární filmy Krotitelé duchů.

ČTĚTE TAKÉ
VIDEO: Očkování propagují 100 let staré verše. Vláda dostala kreativu spotu zdarma

Kampaň farmaceutické společnosti Pfizer k její nové vizuální identitě vytvořené ve spolupráci se studiem Team odkazuje na využití vědy pro rozvoj medicíny, včetně vyvinutí vakcíny na covid-19. Firma se vedle toho hlásí i podílu na rozšíření penicilinu a antibiotik, k vývoji lepší injekční jehly či očkování proti obrně. Na vědu odkazuje i dlouhodobá komunikace značky se sérií spotů Science Will Win.

Polská kampaň je založená na emocích. Ukazuje, že díky očkování budou lidé zase moci vidět svoje příbuzné a třeba i navázat na koníčky, kterým se společně věnovali, než přišla pandemie. Pod společným hashtagem sdílí polský stát i ostatní informace k očkování.

Slovensko v kampani vyvrací mýty spojené s očkováním. Jde na to ovšem lépe, než české ministerstvo zdravotnictví. To proslulo infografikou s obří injekční stříkačkou.

Starší kampaně:

Spread the Vax Facts

V roce 2019 připravila Amélie Company kampaň pro společnost CDPHE – Immunization. Její slogan zněl „Spread the Vax Facts“ a měla zlepšit velmi nízký stav proočkovanosti dětí v Coloradu. Kamapaň zahrnovala stránky Spreadthevaxfacts.com a direct mail na zdravotnická zařízení, včetně letáků určených rodičům.

  • Zdroj:
    Amélie Company

Vax to the Max

Agentura Havas vytvořila na konci roku 2019 inzerát pro americký časopis Medical, Marketing and Media kampaň, jež měla vytvořit protipól rostoucímu antivax hnutí. V souvislosti covidovou pandemií je tato myšlenka znovu aktuální.

Zavřít reklamu

Zoot chce mít do konce roku 150 partnerských výdejen. S těmi vlastními končí

Starší článek

Marketingové věštění. Rok 2021 ovlivní nástup generace Z i přísnější zákazníci

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.