Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Irena Buřívalová15. 1. 202115. 1. 2021

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim své produkty dostat, aniž by museli obcházet hračkářství. Nabízí se spolupráce se specializovanými obchody i velkými e-commerce hráči. Nově budou řady pro dospělé vystaveny i v showroomech Alzy.

„V průzkumech vidíme, že dospělí v hračkářství tyto produkty nehledají, některým se tam ani za tímto účelem nechce. Proto se snažíme hledat jiné prodejní kanály,“ řekl MAM senior marketing manager Lego Martin Prokop.

Ve vybraných showroomech Alzy začne Lego koncem ledna instalovat svoje in-store řešení představující stavebnice pro dospělé. Prezentace bude zahrnovat sestavené modely, designové obrázky a také display, který umožní si vybraný produkt objednat a během chvíle i v daném showroomu vyzvednout.

„Mezi hračkami patří Lego na Alze k nejprodávanějším kategoriím a v době pandemie jeho obliba u zákazníků ještě více vzrostla. I proto jsme uvítali možnost užší spolupráce s jeho výrobcem. Našim zákazníkům tak ve vybraných showroomech a větších pobočkách můžeme začít představovat jeho exkluzivnější modely ve speciálně vyčleněném prostoru podobně, jako jsou zvyklí u elektroniky,“ říká Daniel Naxera, divizní ředitel pro nákup a prodej v Alza.cz

Nedávný průzkum ke globální studii Play Well Report, kterého se v osmnácti zemích účastnilo téměř 18,5 tisíce lidí, ukázal, že tři čtvrtiny dospělých (73 %) hledají nové způsoby odpočinku a cesty, jak se zbavit stresu. Verifikace globálních dat proběhla v České republice v průběhu října 2020. V průzkumu se ukázalo, že 19 procent Čechů už nyní relaxuje stavěním kostek. Kvantitativního dotazování agentury Stem/Mark formou online dotazníku se zúčastnilo celkem 510 respondentů z řad dospělých Čechů.

Mezi produkty pro dospělé patří třeba Lego Art, které firma uvedla na český trh v loňském roce. Obličeje členů legendární kapely The Beatles nebo obraz Marilyn Monroe si lze složit za částku kolem 2 500 korun. Patří sem i řady Lego Architecture nebo Lego Harry Potter. V rámci řady Lego Creator si například fanoušci fotbalového Manchesteru United mohou poskládat celý stadion Old Trafford. Připravit si ale musí zhruba sedm tisícovek.

×

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards Europe

Starší článek

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více