Foto: Lego

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

15. 1. 2021 07:01

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim své produkty dostat, aniž by museli obcházet hračkářství. Nabízí se spolupráce se specializovanými obchody i velkými e-commerce hráči. Nově budou řady pro dospělé vystaveny i v showroomech Alzy.

„V průzkumech vidíme, že dospělí v hračkářství tyto produkty nehledají, některým se tam ani za tímto účelem nechce. Proto se snažíme hledat jiné prodejní kanály,“ řekl MAM senior marketing manager Lego Martin Prokop.

Ve vybraných showroomech Alzy začne Lego koncem ledna instalovat svoje in-store řešení představující stavebnice pro dospělé. Prezentace bude zahrnovat sestavené modely, designové obrázky a také display, který umožní si vybraný produkt objednat a během chvíle i v daném showroomu vyzvednout.

„Mezi hračkami patří Lego na Alze k nejprodávanějším kategoriím a v době pandemie jeho obliba u zákazníků ještě více vzrostla. I proto jsme uvítali možnost užší spolupráce s jeho výrobcem. Našim zákazníkům tak ve vybraných showroomech a větších pobočkách můžeme začít představovat jeho exkluzivnější modely ve speciálně vyčleněném prostoru podobně, jako jsou zvyklí u elektroniky,“ říká Daniel Naxera, divizní ředitel pro nákup a prodej v Alza.cz

Nedávný průzkum ke globální studii Play Well Report, kterého se v osmnácti zemích účastnilo téměř 18,5 tisíce lidí, ukázal, že tři čtvrtiny dospělých (73 %) hledají nové způsoby odpočinku a cesty, jak se zbavit stresu. Verifikace globálních dat proběhla v České republice v průběhu října 2020. V průzkumu se ukázalo, že 19 procent Čechů už nyní relaxuje stavěním kostek. Kvantitativního dotazování agentury Stem/Mark formou online dotazníku se zúčastnilo celkem 510 respondentů z řad dospělých Čechů.

Mezi produkty pro dospělé patří třeba Lego Art, které firma uvedla na český trh v loňském roce. Obličeje členů legendární kapely The Beatles nebo obraz Marilyn Monroe si lze složit za částku kolem 2 500 korun. Patří sem i řady Lego Architecture nebo Lego Harry Potter. V rámci řady Lego Creator si například fanoušci fotbalového Manchesteru United mohou poskládat celý stadion Old Trafford. Připravit si ale musí zhruba sedm tisícovek.

Foto: Lego

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení