Foto: Rossmann

Rossmann v příštím roce otevře 15 prodejen. Chystá i e-shop

17. 12. 2020 05:12

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Drogistická síť Rossmann plánuje v příštím roce dále expandovat. Chce otevřít patnáct nových prodejen a stejný počet zrekonstruovat.  V letošním roce se síť rozšířila celkem o deset prodejen, patnáct dalších je v novém kabátě. Osm prodejen přitom vzniklo až v období od září do prosince. Zatím poslední z nich je v Opavě. Rossmann má tak v Česku celkem 148 poboček.

Firma také plánuje v příštím roce spustit e-shop. „Budeme věřit, že se to podaří co nejdříve, pandemie přípravy urychlila,“ uvedla manažerka komunikace Olga Stanley na online přenosu Popai Day koncem listopadu. Loni v dubnu firma představila také nový věrnostní program v mobilní aplikaci s názvem Rossmann club. Stanley sdělila, že za osmnáct měsíců od svého spuštění měl klub půl milionu registrovaných členů.

PSALI JSME
Rossmann zavádí samoobslužné pokladny. Jako první drogerie v Česku

V roce 2018 řetězec představil nový obchodní koncept Rossmann. A život je krásnější. V září firma představila nový reklamní spot, který má vycházet z celkové komunikační strategie značky s claimem „Je krásné pečovat o sebe s láskou.“ Kampaň vytvořila agentura DDB ve spolupráci s Boogie films a režisérem Jurajem Janišem.

Konkurenční dm drogerie markt má 239 prodejen. Přes 500 prodejen má Teta drogerie. Dm má e-shop už zhruba dva roky. Loni ho spustila i Teta. 

Foto: Rossmann

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.