Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Newsletter

Tuzemské e-commerce firmy navyšují vánoční investice do internetové reklamy

Pavel Hejkrlík26. 11. 202025. 11. 2020

Letošní vánoční sezóna nahrává zejména e-shopům, doručovacím službám i internetovým srovnávačům zboží.

Řada obchodníků provozujících e-shopy se na sezónu už začala připravovat a zaměřuje se na skladové zásoby, vylepšení procesů spojených s logistikou a expedicí objednávek i na to, aby se reklama na jejich produkty zobrazovala správnému publiku. Letošní sezóna bude pro e-shopy jednou z nejvýdělečnějších, protože se velká část nákupů přesune do online světa. Mnohé e-shopy proto výrazně navyšují investice do internetové reklamy.

„Celkový letošní obrat e-commerce byl se měl blížit k více jak 200 miliardám Kč. Pro některé e-shopy začala vánoční sezóna už v průběhu října. Optimalizují své kampaně na internetu, a zejména pak na srovnávačích a nákupních rádcích. I dopravci se už delší dobu připravují na zásadní navýšení kapacit a optimalizaci procesů, aby zvládli nápor objednávek přes internet,“ říká Jan Kriegel, manažer nákupního rádce Zboží.cz.

PSALI JSME
E-shopy čekají rekordní prodeje. Přípravy na Vánoce již začaly

Trend potvrzují i přední zadavatelé z oblasti e-commerce. „Internetová reklama je pro nás stěžejní. Využívat budeme PPC formáty, displej reklamu a sociální sítě,“ tvrdí Zdeňka Svoboda, mluvčí Rohlík.cz. „Většinu investic dlouhodobě směřujeme do onlinu a letos tomu nebude jinak. Samozřejmě počítáme i s investicemi i do offline, kde je pro nás stěžejní televize,“ říká Marie Hejlová, ředitelka marketingu Favi.cz. Během Vánoc jsou investice do internetové reklamy největší i pro tuzemskou Zásilkovnu. „Zaměřujeme se primárně na brandové kampaně a social-influencer marketing,“ uvádí Milan Šmíd, ředitel marketingu skupiny Packeta, pod níž Zásilkovna spadá. 

Na nákupním rádci Zboží.cz je podle Kriegela největší zájem především o nejnovější modely mobilních telefonů a ochranné pomůcky. V kurzu jsou ale i webkamery a chytré hodinky či fitness náramky.

×

Ikea nestíhá nápor online objednávek. Slibuje masivní investice do digitálu

Starší článek

KOMENTÁŘ: Jaký páníček, takový PES

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Rádio láká posluchače na rockovou vakcínu

Rock Radio ze skupiny Media Bohemia ve svých kampaních pracuje s tématy, které přináší pandemie. V té poslední posluchače nabádá…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více