Foto: Pxhere.com

Tuzemské e-commerce firmy navyšují vánoční investice do internetové reklamy

26. 11. 2020 05:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letošní vánoční sezóna nahrává zejména e-shopům, doručovacím službám i internetovým srovnávačům zboží.

Řada obchodníků provozujících e-shopy se na sezónu už začala připravovat a zaměřuje se na skladové zásoby, vylepšení procesů spojených s logistikou a expedicí objednávek i na to, aby se reklama na jejich produkty zobrazovala správnému publiku. Letošní sezóna bude pro e-shopy jednou z nejvýdělečnějších, protože se velká část nákupů přesune do online světa. Mnohé e-shopy proto výrazně navyšují investice do internetové reklamy.

„Celkový letošní obrat e-commerce byl se měl blížit k více jak 200 miliardám Kč. Pro některé e-shopy začala vánoční sezóna už v průběhu října. Optimalizují své kampaně na internetu, a zejména pak na srovnávačích a nákupních rádcích. I dopravci se už delší dobu připravují na zásadní navýšení kapacit a optimalizaci procesů, aby zvládli nápor objednávek přes internet,“ říká Jan Kriegel, manažer nákupního rádce Zboží.cz.

PSALI JSME
E-shopy čekají rekordní prodeje. Přípravy na Vánoce již začaly

Trend potvrzují i přední zadavatelé z oblasti e-commerce. „Internetová reklama je pro nás stěžejní. Využívat budeme PPC formáty, displej reklamu a sociální sítě,“ tvrdí Zdeňka Svoboda, mluvčí Rohlík.cz. „Většinu investic dlouhodobě směřujeme do onlinu a letos tomu nebude jinak. Samozřejmě počítáme i s investicemi i do offline, kde je pro nás stěžejní televize,“ říká Marie Hejlová, ředitelka marketingu Favi.cz. Během Vánoc jsou investice do internetové reklamy největší i pro tuzemskou Zásilkovnu. „Zaměřujeme se primárně na brandové kampaně a social-influencer marketing,“ uvádí Milan Šmíd, ředitel marketingu skupiny Packeta, pod níž Zásilkovna spadá. 

Na nákupním rádci Zboží.cz je podle Kriegela největší zájem především o nejnovější modely mobilních telefonů a ochranné pomůcky. V kurzu jsou ale i webkamery a chytré hodinky či fitness náramky.

Foto: Pxhere.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.