Foto: Popai

POPAI Fórum letos výhradně v rukách žen

23. 11. 2020 05:11

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Asociace POPAI Central Europe pořádá 26. listopadu od 13:00 dvanáctý ročník konference POPAI Fórum o trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu. Událost letos proběhne online. Zaznít by měla svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií.

S vědomím toho, že ženy představují v retailu velký a nepostradatelný kapitál jako spotřebitelky, managerky nebo specialistky mnoha oborů, bude konference zcela v jejich rukách. Budou moderovat i prezentovat. Programem konference provedou Andrea Vozníková ředitelka výzkumu InsightLab a Linda Petrová creative strategist Wellenu. 

PSALI JSME
POPAI Awards 2020. Soutěž o nejlepší reklamní prostředky přijímá přihlášky

Prezentace se budou týkat šesti bodů, které globální organizace Shop! zveřejnila jako klíč k řešení v retailu: pohodlí, infrastruktura, čistota, vizuální komunikace, operational flow a technologie.

V 17:00 budou prostřednictvím online ceremoniálu vyhlášeny i výsledky tří soutěží: POPAI Awards, Hvězda 3D reklamy a POPAI Student Award.

Soutěž POPAI Awards 2020 hledá nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech. Hvězda 3D reklamy 2020 se zaměřuje na nejlepší reklamní a dárkové předměty a soutěž POPAI Student Award 2020 hledá nejlepší studentské návrhy projektů v místě prodeje na základě zadání od partnerů soutěže.

Foto: Popai

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.