Foto: Art Directors Club

Ocenění ADC Czech Creative Awards 2020 se budou udělovat 26. listopadu

16. 11. 2020 04:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Art Directors Club (ADC) musel kvůli pandemii opakovaně odsunout termín vyhlášení vítězů kreativní soutěže ADC Czech Creative Awards. Ceremoniál se nakonec bude konat online 26. listopadu.

„Pracovali jsme s několika variantami, abychom byli připraveni na různé situace. Nakonec nám klapla ta, kterou jsme si všichni ve výboru přáli. Věřím, že účastníci ceremoniálu se mají na co těšit, protože máme připraveno několik překvapení v průběhu celého večera,” uvedl k formě ceremoniálu předseda klubu David Suda.

Vyhlášení bude moci sledova každý prostřednictvím YouTube kanálu Art Directors Clubu. Ceremoniál začne v 17hodin a bude trvat přibližně hodinu a půl. Do samotného vyhlašování se budou moci zapojit live i samotné agentury a to různými online platformami. 

PSALI JSME
Reklamní Oskaři. Na shortlistu ADC Czech Creative Awards je 83 nominovaných

O Louskáčka bude usilovat 83 prací z celkově 206 přihlášených. Nejvíce nominací (po sedmi), mají agentury WMC/Grey a Symbio Digital, šest jich má Kaspen/Jung von Matt a po pěti Creative Embassy, Havas Prague a Scholz & Friends.

Agentury navíc budou mít čas přihlásit své vítězné práce do soutěže ADCE Awards díky posunutému termínu na 7. prosince 2020, aby zkusili svůj úspěch zopakovat i na evropské úrovni.

Přihlášky se ale mohou posílat už i do stého ročníku globální soutěže ADC Awards, jejíž jubilejní stý ročník se bude konat příští rok. Call for Entries běží od listopadu do 26. března 2021, letos je možné je zasílat pouze online. Přípravy doprovází i kampaň s motivem Once in a Century, která představuje úspěšné práce i kreativní osobnosti uplynulého století.

„ADC i celosvětová komunita kreativců se za tu dobu neustále přizpůsobovala a vytrvala navzdory těm nejnáročnějším obdobím, k nimž patří globální recese či druhá světová válka. Přes neuvěřitelně těžké chvíle na celém světě se v reklamách i designu stále objevovala skvělá kreativní práce a ADC bylo vždy u toho, aby ji mohlo ocenit a oslavovat,“ uvedl Kevin Swanepoel, šéf organizace The One Club, která soutěž pořádá.

Vedle tradičních kategorií bude letos už podruhé uděleno i ocenění Freelancer of the Year a přibyla nová kategorie In-House Design, v níž budou moci soutěžit práce od značek i jejich interních agenturních týmů.

Foto: Art Directors Club

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.