Foto: iStock

Marketingem proti krizi: připravte se na otevření vašich provozoven

9. 11. 2020 04:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V případě, že se trh po ukončení nouzového stavu v listopadu otevře, dá se stále předpokládat celkový pokles tržeb v on-trade okolo 40 procent. Vyplývá to z výsledků studie společnosti Data Servis – informace. „Po 1. restartu on-trade v červnu 2020 neotevřelo pět procent podniků. Na konci letošního roku očekáváme až 18 procent zavřených podniků,“ píše se ve zprávě k výzkumu.

O minimalizaci škod se snaží některé subjekty z oblasti marketingu a reklamy. Online přednášky zdarma pro každého, kdo podniká. To je podtitul iniciativy #marketingemprotikrizi agentury Czech Promotion. Projekt, který začal již v druhé polovině října, nyní pokračuje: přednáška „Připravte se na reopening!“ se uskuteční ve středu 11. listopadu ve 14:00. Zájemci ji mohou sledovat přes aplikaci Zoome nebo na YouTube.

„Nevíme, kdy přesně vláda uvolní opatření, ale víme určitě, že jednou to přijde. A jsme přesvědčení o tom, že kdo se pečlivě připraví na znovuotevření své provozovny, bude mít obrovskou výhodu oproti těm, kteří tak neučiní,“ uvádí v pozvánce Czech Promotion.

Přednášku povede Ondřej Bystroň, který strávil 18 let ve společnosti Ikea převážně jako designér interiérů prodejen. Bude se zabývat mimo jiné tím, jak správně vyhodnotit poznatky a data o sortimentu, jak způsobit, že správné produkty na správných místech přinesou vyšší marži nebo jak v prodejně viditelně a důvěryhodně komunikovat nabídku.

Po přednášce proběhne panelová diskuze. Na událost se mohu zájemci registrovat prostřednictvím formuláře.

Foto: iStock

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.