Foto: Lovebrand

Konference: Jak vybudovat lovebrand pro zákazníky i zaměstnance?

26. 11. 2020 05:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letos se na konferenci Lovebrand o své příběhy podělí například lihovarník, absinthový evangelista a ginový hybatel Martin Žufánek, Jaroslava a Tomáš Valovi ze SIKO koupelny nebo autor Gastromapy a herec Lukáš Hejlík. 

Od 17 hodin startuje dnes online konference Lovebrand pořádaná společností GrowJob Institute. Letošní třetí ročník se kvůli vládním opatřením odehraje v online prostředí. Jak pomáhat zaměstnancům vidět smysl jejich práce? Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením? Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční? Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem? 

ČTĚTE TAKÉ
Effie Awards se budou rozdávat 30. listopadu, ve hře je 43 prací

Během pěti hodin programu se na to bude snažit odpovědět celkem sedm řečníků – mezi nimi například Anna Šenková, která působila jako šéfka logistiky v Rohlik.cz či jako provozní ředitelka služby Dámejídlo.cz. Aktuálně se věnuje projektu Lepší služby, který si dává za cíl zlepšit zákaznickou zkušenost v Česku. Účastníci se dále mohou těšit na příběh přední české rodinné firmy SIKO koupelny v podání zakladatelky Jaroslavy Valové a jejího syna Tomáše, nyní ředitele SIKO. 

Vystoupí i lihovarník Martin Žufánek, průkopník rukodělného lihovarnictví v Česku. Jeho absinty a giny se staly předmětem sběratelské vášně po celém světě. O zkušenosti se podělí člen sestavy Forbesu 30 pod 30 Janek Rubeš, jehož pořad Honest Guide má na Youtube 850 tisíc odběratelů nebo Luboš Malý, ředitel technologických inovací ve společnosti Lego. 

V loňském ročníku, který se konal v Praze, vystoupila mimo jiné Lucie Macháčková z České televize nebo Marek Hallér, marketing director Rohlík.cz. Níže odkaz na konferenci, pokud budete mít zájem získat 30 procentní slevu, stačí zadat kód MM30 při registraci do poznámky. https://jakbudovatlovebrand.cz/konference/

Foto: Lovebrand

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.