Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fifth Third Banky
Newsletter

VIDEO: Fifth Third Bank přerušila posloupnost „vidět, chtít, koupit“

Radana Čechová29. 10. 202025. 11. 2020

Impulzních nákupů spotřebitelé často litují. Způsobují zklamání a mohou vést až k finanční tísni. Kvůli tomu, aby spotřebitel cokoliv koupil, už nemusí udělat ani krok. Stačí párkrát kliknout. A navíc letos pod tíhou spousty aktivačních a „hardselových“ online kampaní (obchodníkům vlastně ani nic jiného nezbývá) si mnoho nakupujících neuvědomí, že si koledují o finanční problémy…

Finanční ústav Fifth Third Bank a kalifornská agentura Pereira O’Dell se proto pokusily tento marnotratný kolotoč zastavit, nebo alespoň na chvíli přerušit a přimět lidi, aby se rozmysleli, zda opravdu tak nutně potřebují tu či onu kabelku, boty, sluchátka, sluneční brýle nebo hodinky. Chtěly, aby se lidé před nákupem skutečně zamysleli, zda jsou pro ně tyhle „rychlé“ doplňky tak nezbytné, nebo raději ušetří peníze na něco důležitého… A třeba s využitím finančních produktů Fifth Third Banky.

Strategická kampaň BuyNow Blocker byla vytvořena pro sociální média a funguje následovně: pokud uživatel listuje například Instagramem, místo běžné reklamy na nový batoh se mu objeví rozpixelovaný obrázek se zprávou, že „zde mohla být reklama na batoh“. Když uživatel na reklamu klikne, je přesměrován na microsite banky, na níž se dozví, že nemá utrácet teď, ale ušetřit si peníze na něco, co bude opravdu chtít s aplikací osobního bankovnictví Dobot.

BuyNow Blocker nevyžaduje žádný plugin ani stahování. „Data-driven“ kampaň pracuje se stovkou nejobvyklejších impulzních nákupů na sociálních médiích a nejvyhledávanějšími výrazy a využívá stejné metody cílení jako obchodníci.

×

Kaspersky mění PR agenturu v ČR. Nově spolupracuje s Taktiq Communications

Starší článek

Slavná značka GAP otevře první obchod v Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více