Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ADCE
Newsletter

Přihlášky do soutěže ADCE Awards do 13. listopadu, poplatky jsou poloviční

Redakce MAM12. 10. 202025. 11. 2020

Až do 13. listopadu je možné podávat přihlášky do 29. ročníku evropské soutěže ADCE Best of European Design and Advertising Awards. O vítězích především online rozhodne porota, jejímiž členy jsou i tři lidé z Česka.

Hodnocení prací, jejichž přihlašování v době pandemie koronaviru i jejích ekonomických dopadů podpořila pořádající organizace Art Directors Club Europe zlevněním vstupních poplatků o 50 procent, proběhne v první polovině prosince. Bude se konat převážně online fyzické hodnocení může proběhnout jen u několika málo kategorií grafického designu.

Porotu povede Adrian Botan, globální kreativní šéf McCann Worldwide, jenž byl prezidentem poroty již před čtyřmi lety. Své reprezentanty má i Česko – členkou poroty v kategorii Print & Outdoor je Klára Palmer, kreativní ředitelka McCann Prague, v porotě kategorie Interactive & Mobile zasedl Martin Svetlik, kreativní šéf agentury Symybio, a v kategorii Integrated & Innovation bude rozhodovat i Jana Bauerová, art directorka studia Guts.

ČTĚTE TAKÉ
Tradiční Content Marketing World proběhne od 13. října. Kvůli pandemii online

Vedle těchto tří kategoriích se budou přihlášené práce hodnotit i v oblastech Film & Audio, Design, Brand Experience (dříve Promotions & New Media), a na oslavu mladých talentů pak i v kategoriích European Student of the Year a European Young Creative.

Loni v ADCE Awards získala cenu Grand Prix (podobně jako řadu jiných ocenění) kampaň Viva la Vulva od britské AMV BBDO pro značku Libresse.

ČTĚTE TAKÉ
Kdo naváže na Viva La Vulva? Uzávěrka Cresta Awards je 20. července

Nově se bude udělovat ADCE Genius Loci Award, která má pomoci oslavit rozmanitost evropských kultur – vybírat se bude napříč všemi kategoriemi z kampaní, jež zprostředkují výjimečnou atmosféru a ducha konkrétního evropského místa s bohatým kulturním dědictvím.

I letos pak bude uděleno loni vytvořené ocenění European Star Award. V minulém ročníku ho získala kampaň vytvořená finskou agenturou TBWA\ Helsinki pro nejvýznamnější finský deník Helsingin Sanomat. Ta upozorňovala na stále více oklešťovanou svobodu tisku a běžela během helsinského summitu mezi prezidentem USA Donaldem Trumpem a ruským prezidentem Vladimirem Putinem. Podél cest, jimiž jely obě hlavy států z letiště na místo summitu, bylo pronajato na 300 venkovních i digitálních ploch. Na nich prostřednictvím  reálných titulků upozorňoval Helsingin Sanomat na kroky obou prezidentů, které vedly k omezování médií. Doprovázel je slogan „vítejte v zemi svobodného tisku“.

×

Lovci levného zboží mají pré. Kamenným prodejnám navzdory krizi neodzvonilo

Starší článek

KOMENTÁŘ: Růst TikToku nezastavil Trump ani Reels od Instagramu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více