Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: US Effie awards
Newsletter

Nejefektivnější reklamy napříč regiony: slaví Dove či Baileys

Radana Čechová5. 10. 202025. 11. 2020

V rámci slavnostního vyhlášení cen US Effie awards (30. 9. až 1. 10.) byli oznámeni také vítězové Global Effie Awards: Multi-Region, tedy nejefektivnější kampaně, které běžely napříč několika regiony. Po dvou kolech hodnocení, byly z přihlášených prací vybráni finalisté a následně vítězové, jejichž práce ukázala, jak lze efektivně přistoupit „ke globální marketingové výzvě spojené s cílovým publikem“. Bylo zvoleno celkem pět projektů: dva stříbrné, jeden bronzový a dva finalisté. Všechny získají body do indexu Global Effie 2021.

Global Effie Awards získala značka Dove společnosti Unilever, která získala v kategorii amerických Effie awards v kategorii FMCG bronz s kampaní „The Big Switch“, již, vytvořila agentura Ogilvy UK a která běžela v Argentině, Kanadě, Čile, Německu, Indonésii, Itálii, Nizozemsku, v Paraguayi, na Filipínách, v Rumunsku, Saudské Arábii, Velké Británii a USA.

Další oceněnou je značka Baileys, která se v kategorii FMCG dostala do finále se strategií, která běží už několik let a kterou se podařilo zvrátit neúprosně klesající prodeje. Projekt, jehož součástí byly také slavné spoty „Don’t Mind if I Baileys“ z roku 2016 boří hranice 23 zemí. Loňské Vánoce byly ve znamení kreativity.

Značka Dove byla na Global Effie Awards úspěšná s projektem #ShowUs od agentury Razorfish, za nějž v kategorii Pozitivní změna získala stříbro.

Ve stejné kategorii se utkala s další finálovou kampaní – „Plastic Diet“ od Grey Malaysia pro Světový fond na ochranu přírody (WWF).

Global Effie Awards ocenily také instituci Tourism New Zealand, která získala v kategorii Doprava, cestování a turismus stříbro za kampaň „Good Morning World“ od Special Group New Zealand.

×

Mzdy ode zdi ke zdi. Kolik si vydělají pracovníci agentur?

Starší článek

Young Guns zná finalisty. Prošlo 83 projektů kreativců pod 30 let

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více