Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: US Effie awards
Newsletter

Nejefektivnější reklamy napříč regiony: slaví Dove či Baileys

Radana Čechová5. 10. 202025. 11. 2020

V rámci slavnostního vyhlášení cen US Effie awards (30. 9. až 1. 10.) byli oznámeni také vítězové Global Effie Awards: Multi-Region, tedy nejefektivnější kampaně, které běžely napříč několika regiony. Po dvou kolech hodnocení, byly z přihlášených prací vybráni finalisté a následně vítězové, jejichž práce ukázala, jak lze efektivně přistoupit „ke globální marketingové výzvě spojené s cílovým publikem“. Bylo zvoleno celkem pět projektů: dva stříbrné, jeden bronzový a dva finalisté. Všechny získají body do indexu Global Effie 2021.

Global Effie Awards získala značka Dove společnosti Unilever, která získala v kategorii amerických Effie awards v kategorii FMCG bronz s kampaní „The Big Switch“, již, vytvořila agentura Ogilvy UK a která běžela v Argentině, Kanadě, Čile, Německu, Indonésii, Itálii, Nizozemsku, v Paraguayi, na Filipínách, v Rumunsku, Saudské Arábii, Velké Británii a USA.

Další oceněnou je značka Baileys, která se v kategorii FMCG dostala do finále se strategií, která běží už několik let a kterou se podařilo zvrátit neúprosně klesající prodeje. Projekt, jehož součástí byly také slavné spoty „Don’t Mind if I Baileys“ z roku 2016 boří hranice 23 zemí. Loňské Vánoce byly ve znamení kreativity.

Značka Dove byla na Global Effie Awards úspěšná s projektem #ShowUs od agentury Razorfish, za nějž v kategorii Pozitivní změna získala stříbro.

Ve stejné kategorii se utkala s další finálovou kampaní – „Plastic Diet“ od Grey Malaysia pro Světový fond na ochranu přírody (WWF).

Global Effie Awards ocenily také instituci Tourism New Zealand, která získala v kategorii Doprava, cestování a turismus stříbro za kampaň „Good Morning World“ od Special Group New Zealand.

Zavřít reklamu

Mzdy ode zdi ke zdi. Kolik si vydělají pracovníci agentur?

Starší článek

Young Guns zná finalisty. Prošlo 83 projektů kreativců pod 30 let

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.