

Nejefektivnější reklamy napříč regiony: slaví Dove či Baileys
V rámci slavnostního vyhlášení cen US Effie awards (30. 9. až 1. 10.) byli oznámeni také vítězové Global Effie Awards: Multi-Region, tedy nejefektivnější kampaně, které běžely napříč několika regiony. Po dvou kolech hodnocení, byly z přihlášených prací vybráni finalisté a následně vítězové, jejichž práce ukázala, jak lze efektivně přistoupit „ke globální marketingové výzvě spojené s cílovým publikem“. Bylo zvoleno celkem pět projektů: dva stříbrné, jeden bronzový a dva finalisté. Všechny získají body do indexu Global Effie 2021.
Global Effie Awards získala značka Dove společnosti Unilever, která získala v kategorii amerických Effie awards v kategorii FMCG bronz s kampaní „The Big Switch“, již, vytvořila agentura Ogilvy UK a která běžela v Argentině, Kanadě, Čile, Německu, Indonésii, Itálii, Nizozemsku, v Paraguayi, na Filipínách, v Rumunsku, Saudské Arábii, Velké Británii a USA.




Další oceněnou je značka Baileys, která se v kategorii FMCG dostala do finále se strategií, která běží už několik let a kterou se podařilo zvrátit neúprosně klesající prodeje. Projekt, jehož součástí byly také slavné spoty „Don’t Mind if I Baileys“ z roku 2016 boří hranice 23 zemí. Loňské Vánoce byly ve znamení kreativity.


Značka Dove byla na Global Effie Awards úspěšná s projektem #ShowUs od agentury Razorfish, za nějž v kategorii Pozitivní změna získala stříbro.


Ve stejné kategorii se utkala s další finálovou kampaní – „Plastic Diet“ od Grey Malaysia pro Světový fond na ochranu přírody (WWF).




Global Effie Awards ocenily také instituci Tourism New Zealand, která získala v kategorii Doprava, cestování a turismus stříbro za kampaň „Good Morning World“ od Special Group New Zealand.




Podobné zprávy


Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike


Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data


Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

