Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Archiv
Newsletter

Mzdy ode zdi ke zdi. Kolik si vydělají pracovníci agentur?

Daniel Kafka, Fragile Media5. 10. 202027. 10. 2020

Jaké jsou mzdy specialistů, accountů i vedoucích pracovníků digitálních agentur? Jak se měnily jejich příjmy, zjišťoval průzkum Fragile media.

„Jako spolumajitel středně velké digitální agentury (40+ lidí, 160 mil. Kč obrat) s vybudovanou manažerskou strukturou (CEO, mid‑level management, team leadeři) jsem postrádal seriózní zdroj informací o mzdách a benefitech těchto klíčových lidí. Proto jsem se na LinkedInu obrátil na ředitele podobných agentur s prosbou o vyplnění dotazníku v Google Forms,“ říká Daniel Kafka, ředitel Fragile media.

V půlce srpna zveřejnil na LinkedIn výzvu, během dvou týdnů se mu sešlo 32 vyplněných dotazníků. A jaké bylo zjištění o mzdách? „Obecně platí, že čím větší agentura, tím vyšší jsou mzdy. Jako u většiny pozic je ale rozdíl v tom, zda je člověk zaměstnán na hlavní pracovní poměr (HPP), nebo funguje jako fakturant na vlastní IČO, kdy si většinou přijde na o něco málo více peněz,“ vysvětluje Daniel Kafka. V průzkumu se však objevují i agentury, které mají pro oba typy zaměstnanců stejné platové úrovně.

Zajímavý je v rámci průzkumu, který zveřejňujeme v aktuálním vydání MAM, i pohled na to, jak ředitelé firem vnímají hodnocení mzdové úrovně přímo svými zaměstnanci. „Většina z nich si myslí, že platí spíše nadprůměrně a určitě funguje i korelace mezi vysokým vnímáním mzdové úrovně a reálné úrovně platů,“ říká Daniel Kafka a dodává, že za povšimnutí ovšem také stojí, že nízké hodnocení (3; na škále od 0 do 10, kde 10 je nejvyšší) daly agentury s poměrně nadstandardními mzdami. Na druhou stranu i jedna mimopražská agentura platící své zaměstnance spíše podprůměrně, dala vysoké hodnocení (8).

Celý průzkum najdete v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 5. října 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Testování produktů míří do rádia i televize

Starší článek

Nejefektivnější reklamy napříč regiony: slaví Dove či Baileys

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.