Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Global Marketer
Newsletter

Kdo bude letos nejlepším marketérem světa? Soutěž otevřela nominace

Radana Čechová1. 10. 202025. 11. 2020

Světová federace zadavatelů (World Federation of Advertisers, WFA) vyhlašuje už počtvrté „FA Global Marketer of the Year Awards“, soutěž o nejlepšího marketéra. Přihlásit se může kterýkoliv profesionál z oboru, ať už se stará o globální či regionální marketing značky. Nominace se otevřely 30. září, uzavřou se 25. října. Hlasování a hodnocení porotou proběhne od 23. listopadu do 31. prosince. Vítězové budou oznámení v lednu příštího roku.

Podle WFA by měl být nominovaný takový pracovník marketingu, který rozvíjí společnost, v níž pracuje, tak, aby byla více zaměřená na lidi a lépe reagovala na potřeby spotřebitelů, budovala šťastnější a angažovanější interní týmy.

„Měl by to být člověk, jehož spolupráce s partnery napomáhá k souladu celého týmu a směřuje všechny zúčastněné ke stejnému cíli. Měl by to být člověk, jehož práce je inspirativní a přináší změnu, ať již kulturní, tak pro byznys či společnost jako celek.“

Držiteli ceny z let minulých jsou například prezident WFA a marketingový ředitel společnosti Mastercard Raja Rajamannar nebo šéfka digitálu L’Oréal Lubomira Rochet, která vede ve firmě digitální transformaci, či Keith Weed, ředitel marketingu Unileveru.

V porotě zasedne kromě Rajamannara, coby předsedy jury, také Eloísa Moscardó (Santander), May Zhang (China Association of National Advertisers), Debbie Morrison (Ebiquity), Charlotte McEleny (The Drum) a Nick Broomfield (Dentsu).

Nominovat kandidáty lze zde.

×

VIDEO: Střet generací kvůli covidu? Kampaň se staví proti obviňování seniorů

Starší článek

Startup Blocks proniká s bezkontaktním doručováním do firem i bytových domů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
18. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více