Foto: Youtube.com

Jak na sportovní marketing? Konference Clio Sports proběhne zdarma

27. 10. 2020 05:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve středu a ve čtvrtek 28. a 29. října se odehraje virtuální slavnostní předávání cen Clio Sports. Součástí je také dvoudenní konference o sportovním marketingu s názvem The New Sports Marketing Playbook, na níž se mohou zájemci registrovat zdarma.

V rámci této oline B2B události budou sportovní marketéři, mezi nimiž je i řada bývalých úspěšných sportovců, prezentovat data, případové studie i kreativní práce a účastnit se panelových diskuzí. Diskutovat se bude také o tom, jak udržet zapojení fanoušků v době epidemie a vládních opatření, jak pomocí technologií zvýšit jejich loajalitu vůči sportovní týmům, jedntlivým sportovcům i značkám nebo jak lze mít efektivnější spolupráci mezi klientem a agenturou. Z řad firem vystoupí mimo jiné YouTube, Instagram, Mastecard, Budweiser, AT&T či GM.

Ačkoliv slavnostní vyhlášení Clio Sports Awards teprve proběhne, držitelé tří speciálních cen už známi jsou. Cenu za celoživotní dílo převezme světoznámý fotbalista Pelé. Cenu za největší vliv si odnese basketbalistka Elena Delle Donne, která podporovala ve spolupráci s Nike lidi s postižením a zasloužila se o zvýšení povědomí o rizicích spojených s lymskou boreliózou. Třetí speciální cena, čestné uznání za přínos sportovnímu marketingu, putuje k Eli Manningovi, hráči amerického fotbalu, který úspěšně spolupracoval s řadou značek (Nike, Toyota, Gatorade atd.) a který se mimo jiné proslavil reklamním spotem „DirtyDancing“ pro NFL, v němž si zahrál se svým kolegou Odellem Beckhamem Jr.. Spot, jenž paroduje scénu ze známého filmu, běžel v roce 2018 v rámci Super Bowlu.

https://www.youtube.com/watch?v=KUoD-gPDahw

Akce Clio Sports vznikla v roce 2014 a je součástí Clio Awards, na kterých jsou od padesátých let minulého století oceňovány projekty v několika oborech: dnes v reklamě, módě, hudbě, zábavě, zdraví a sportu: Clio Fashion & Beauty, Clio Music, Clio Entertainment a Clio Health. Minulý rok pořadatelé zavedli také soutěž v marketingu a reklamě věnující se podpoře produktů a služeb souvisejících s marihuanou – Clio Cannabis.

ČTĚTE TAKÉ
Kdo naváže na All Blacks s „LGBT+“ dresy? Clio Sports uzavírá přihlašování

Mezi vítězi loňského ročníku a držiteli Grand Clio byly například kampaně American International Group (AIG) coby sponzora ragbyových týmů All Blacks s názvem „Pride Jersey“ nebo kampaň Nike s názvem „Dream Crazy“ s Colinem Kaepernickem.

Foto: Youtube.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.