Foto: Herbadent

Herbadent míří do obchodních center: formou pop-up prodejních míst

2. 10. 2020 12:10

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Herbadent, která je známa svými bylinnými zubními pastami a nabízí například i medicinální sladová vína, roste ročně o desítky procent a přemýšlí o nových prodejních kanálech. Aktuálně se chystá formou pop-upové instalace, na níž se podílela společnost Beire, prodávat v pražském obchodním centru. Konkrétní lokalitu zatím nechce firma uvádět. Má se jednat o klasické prodejní místo, které nabídne nové prvky, jež firma využije i v novém showroomu v pražském Branickém pivovaru 

„Beru to tak, že tímto krokem posouváme Herbadent do další fáze. Rozhodně tím zvyšujeme hodnotu značky. O prodeje jako takové jde také, primárně je ale cílem ukázat fyzicky Herbadent v novém prodejním kanálu,“ říká Martin Hošek ředitel prodeje a marketingu v Herbadent. „Jsem přesvědčen, že současná digitalizace retailu je úplně v pořádku. Ještě přesvědčenější jsem ale o tom, že osobní kontakt se značkou bude mít stále své místo. A možná bude v čase ještě důležitější než nyní,“ napsal Hošek na LinkedIn.  

Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Doposud ji bylo možné zakoupit jen v lékárnách, e-shopech, a v drogistických prodejnách DM.  

Foto: Herbadent

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení