Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Eurobest Awards uzavírají přihlášky. Kdo byl v oblasti komunikace nejkreativnější?

Radana Čechová8. 10. 20207. 10. 2020

Letošní ročník Eurobest Awards, který pořádá společnost Ascential, tedy stejná firma jako mezinárodní festival Cannes Lions, uzavírá přihlášky 22. října. Shortlist prací bude zveřejněn 1. prosince a slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 7. prosince, Grand Prix a speciální ceny budou vyhlášeny o tři dny později. 

Rozdělení zůstává podobné jako v minulém ročníku. Základními sekcemi jsou PR Eurobest Award, Culture & Context, Film Craft Eurobest Award. V letošním ročníků ovšem přibyla nová sekce Social Engagement & Influencer Marketing. Sekce Culture & Context se rozšířila, a to o kategorie Social Behaviour a Cultural Insight a rovněž o Corporate Purpose & Social Responsibility, které nahradily původní kategorii CSR.

Dále se hodnotí nejlepší síť, agentura, regionální agentura, nezávislá agentura, mediální síť a uděluje se Eurobest Golden Palm.

Pořadatelé a porotci také vyberou pro bono práci vytvořenou pro charitu, nadaci, nevládní či neziskovou organizaci, která dostane „Grand Prix for Good Award“. Tuto cenu loni obdržela kampaň od agentury FCB Inferno London pro The Big Issue – časopis v Británii distribuovaný bezdomovci.

Zavřít reklamu

Digital Transformation Summit 15. října představí možnosti automatizace firem

Starší článek

Heureka s testuj.to plánuje další rozmach online recenzí, říká Čejková

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.