Foto: Clio Awards

Uzavírají se zvýhodněné přihlášky do prestižních Clio Awards

7. 9. 2020 01:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do 18. září lze využít cenově zvýhodněnou přihlášku do Clio Awards. Následně bude možné práce do soutěže přihlásit za vyšší poplatek. Finální uzávěrka je až 5. února 2021.

Datum, kdy budou oznámeny práce, jež se dostaly na shortlist bude teprve zveřejněno. Slavnostní vyhlášení vítězů pak proběhne d dubnu příštího roku.

Clio Awards fungují od roku 1959. Součástí rozsáhlého podniku jsou i ceny v jednotlivých segmentech: Clio Sports se udělují červnu, Clio Fashion & Beauty a Clio Music v září, Clio Entertainment a Clio Health v listopadu. Samostatnou kategorií jsou letos podruhé také Clio Cannabis.

V loňské soutěži Clio Awards bylo udělena Grand Prix celkem 12 pracím. Jednou z nich byla kampaň nadace Stelly McCartney s hercem Idrisem Elbou o rakovině prsu.

Čtěte také:
Zájem o uvítací balíčky pro zaměstnance roste. Vede kacelářská klasika

Foto: Clio Awards

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.