Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Potten & Pannen
Newsletter

Potten & Pannen otestují sílu outletového centra

Irena Buřívalová21. 9. 202026. 11. 2020

Původem česká firma s vybavením do kuchyní a domácností Potten & Pannen – Staněk 1. října otevře svůj první obchod v outletovém centru ve Fashion Arena Prague Outlet v pražských Štěrboholích. Rozšíří tak svou prodejní síť o dvanáctou kamennou prodejnu.

„Je to pro nás zajímavá příležitost, z celého outletového centra máme opravdu dobrý pocit a také samotný obchod bude mít ve svém bezprostředním sousedství dobré prémiové značky. Bude zde i naše první chill out zóna, jejíž koncepci ladíme. Zákazníci by měli mít možnost si vybrané produkty více osahat, ochutnat si naši kávu Cremesso nebo Kusmi Tea čaj,“ říká marketingový a obchodní ředitel Zbyněk Janyška. Firma si novým outletovým obchodem částečně vypomůže i v logistice a uvolní si prostory pro nové zboží a rozšiřující se sortiment ve stávajících prodejnách.

ČTĚTE TAKÉ
Ředitelem společnosti Potten & Pannen - Staněk se stal Lukáš Krch. „Chceme být lepší a větší“

Podle vyjádření firmy se daří i e-shopu, který roste více než dvojnásobně (ve srovnání s rokem 2019). Sice došlo k propadu v tržbách o zhruba 30 procent v obchodech v nákupních centrech, ale zákazníci se do nich po jarní první vlně Covidu rychle vrátili, aby si dovybavili své domácnosti. Ve kterých se nyní zdržují více než kdy dříve.   

Firma aktuálně hledá v Praze prostory pro svůj první Community centre & Experience store, který by si vyžádal alespoň 2 000 m2. Ve hře je i prostor s několika patry nad sebou. V tomto centru by se spojily všechny služby, které Potten & Pannen aktuálně nabízí – prodej kuchyňských potřeb světových značek, Kusmi Tea čajů, prémiová škola vaření a v tomto případě i restaurace, showroom nebo prodej potravin. Firma se nyní poohlíží po lokacích industriálního rázu například v pražském Karlíně, v úvahu přichází i Holešovická tržnice, která má projít zásadní proměnou.  

×

Hračkářství Hamleys prožívá těžké časy. Sází na zážitky a nový e-shop

Starší článek

Konferenci Brand Management 2020: jak udělat z marketingu superlídra?

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více