Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Brand Management 2020
Newsletter

Konferenci Brand Management 2020: jak udělat z marketingu superlídra?

Irena Buřívalová21. 9. 202026. 11. 2020

„Silné značky potřebují silné lídry. Teď je ta chvíle, aby marketing prokázal svou hodnotu a pomohl firmám růst a lépe sloužit jejich zákazníkům,“ píší pořadatelé Brand Management 2020 na webu konference. 30. září se bude hovořit i o tom, zda je opravdu nutné škrtat marketingové rozpočty, nebo se spíše zaměřit na hledání nových příležitostí.

„Akce proběhne fyzicky i online. Budou samozřejmě dodržena všechna potřebná hygienická opatření,“ říká Jan Patera z Blue Events, která konferenci pořádá.  

ČTĚTE TAKÉ
Ceny SDGs znají vítěze. Které projekty nejlépe plnily cíle udržitelného rozvoje?

Hlavním řečníkem konference Brand Management 2020 bude světově uznávaný odborník na leadership Thomas Barta, autor knihy „The 12 Powers of a Marketing Leader“. V programu dále vystoupí především ti, kterým se daří posilovat roli marketingu ve firmách a dlouhodobě růst. 

Brand Management je největší česká konference o značkách, kterou Blue Events pořádá od roku 2000. Je to platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace, kteří chtějí lépe řídit své značky.  

×

Potten & Pannen otestují sílu outletového centra

Starší článek

Agresivita zabíjí! Pojišťovny spouští kampaň proti nezodpovědným řidičům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více