Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Brand Management 2020
Newsletter

Konferenci Brand Management 2020: jak udělat z marketingu superlídra?

Irena Buřívalová21. 9. 202026. 11. 2020

„Silné značky potřebují silné lídry. Teď je ta chvíle, aby marketing prokázal svou hodnotu a pomohl firmám růst a lépe sloužit jejich zákazníkům,“ píší pořadatelé Brand Management 2020 na webu konference. 30. září se bude hovořit i o tom, zda je opravdu nutné škrtat marketingové rozpočty, nebo se spíše zaměřit na hledání nových příležitostí.

„Akce proběhne fyzicky i online. Budou samozřejmě dodržena všechna potřebná hygienická opatření,“ říká Jan Patera z Blue Events, která konferenci pořádá.  

ČTĚTE TAKÉ
Ceny SDGs znají vítěze. Které projekty nejlépe plnily cíle udržitelného rozvoje?

Hlavním řečníkem konference Brand Management 2020 bude světově uznávaný odborník na leadership Thomas Barta, autor knihy „The 12 Powers of a Marketing Leader“. V programu dále vystoupí především ti, kterým se daří posilovat roli marketingu ve firmách a dlouhodobě růst. 

Brand Management je největší česká konference o značkách, kterou Blue Events pořádá od roku 2000. Je to platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace, kteří chtějí lépe řídit své značky.  

×

Potten & Pannen otestují sílu outletového centra

Starší článek

Agresivita zabíjí! Pojišťovny spouští kampaň proti nezodpovědným řidičům

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více