Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: IKEA
Newsletter

Epica Awards posouvá termín pro registrace: hlásit se lze až do 15. října

Radana Čechová24. 9. 202026. 11. 2020

Do 15. října mohou agentury, zadavatelé, ale i jednotlivci přihlašovat kreativní práce do soutěže Epica Awards. Termín se tak posunul o dva týdny. Příhlášení je nyní možné pouze za plný registrační poplatek, který činí 200 eur.

Shortlist soutěže bude zveřejněn 1. prosince, finální výsledky pak pořadatelé oznámí na slavnostním vyhlášení 17. prosince. Letos se soutěží ve 27 hlavních kategoriích, z toho je jedna speciálně věnovaná kampaním v souvislosti s epidemií covid-19 – výtěžek z jejich přihlášek bude celý věnován Lékařům bez hranic.

PSALI JSME
Epica Awards: přihlášky za poloviční cenu do konce srpna

Epica Awards se udělují od roku 1987 a nejlepší práce vybírá porota složená z více než dvou set zástupců odborného tisku.

V loňském roce získala jednu z Grand Prix práce izraelské pobočky McCann pro Ikeu. Předmětem kampaně s názvem Thisables bylo představení série kompenzačních pomůcek, které usnadňovaly používání nábytku a vybavení domácnosti lidmi s postižením. Na celkem 13 pomůcek agentura zveřejnila zdrojový kód ke 3D tisku, který byl volně ke stažení. Vše začalo v Izraeli jako lokální projekt, zanedlouho se ovšem rozrostl v celosvětovou iniciativu.

×

KOMENTÁŘ: Stejný post na různé sítě? Chyba. Příspěvky je třeba připravit na míru

Starší článek

COOP rozjíždí vlastní online prodej potravin: i pro lidi z menších měst a vesnic

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více