Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LinkedIn summit
Newsletter

Druhý LinkedIn summit proběhne 14. září, v Praze a s rouškami

Jakub Křešnička3. 9. 202026. 11. 2020

Program konference LinkedIn summit odvíjející se od profesionální sociální sítě LinkedIn se zaměřuje na personalistiku, marketing a sales.

Akce se uskuteční 14. září v pražském Branickém pivovaru a startuje od devíti hodin. Provázet jí bude Filip Kahoun, který zároveň vyhlásí výsledky ocenění LiFT v kategoriích Firemní profil roku, Marketingový počin roku a Osobnost českého LinkedIn. Kvůli nařízení vlády, které od 1. září zpřísnilo opatření proti pandemii koronaviru, proběhne konference v rouškách. Kdo nebude mít vlastní, dostane při vstupu jednorázovou ústenku.

Mezi řečníky LinkedIn Summitu 2020 se objeví mimo jiné Josef Kadlec, zakladatel společností GoodCall a Recruitment Academy, jenž promluví o automatizaci procesů i rutinních úkolů v recruitmentu, marketingu i B2B prodeji. Osobní příběh o guerilla marketingu a stavění firmy s pomocí LinkedIn uvede František Rejzek, specialista prodeje a marketingu ve společnosti Bradna restaurování. Vojtěch Pres, eSport specialista ze skupiny Sazka, bude vedle esportu hovořit i o osobním brandingu. LinkedIn storyteller Miki Plichta ukáže sedm pokročilých hacků z dálného Východu týkajících se například edutainmentu či videomarketingu. Petr Kovařík, šéf společnosti Pražská čokoláda Steiner & Kovařík, ve svém příspěvku povypráví o tom, jak jeho dobře nastartovaný byznys zasáhla pandemie a jak mu LinkedIn pomohl se oklepat a najít nový směr.

×

Český florbal má nového generálního sponzora. S Livesportem podepsal na 5 let

Starší článek

VIDEO: „Obohacující cesta na vrchol.“ Tváří Montblanc se stal i Spike Lee

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více