Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Sunday Scaries
Newsletter

Děláte reklamy na marihuanové produkty? Přihlaste se do Clio Cannabis Awards

Radana Čechová29. 9. 202026. 11. 2020

Mezinárodní soutěž pro všechny, kteří vytvářejí marketingovou komunikaci na podporu trhu s marihuanou, posunuje termín uzávěrky přihlášek z 25. září na 9. října.

V soutěži budou oceněny nejlepší nápady v tomto rychle rozvíjejícím se odvětví, a to v kategoriích Osvěta/Obhajoba, Brand Design, Digitál/Mobil, Aktivace/Zkušenost, Film/Video, Filmová produkce, Partnerství/Spolupráce, Tisk a OOH, PR, Společenský prospěch nebo Sociální média. První ročník soutěže proběhl loni ve spolupráci s časopisem High Times. Mezi oceněnými pracemi byla i kampaň firmy Sunday Scaries vyrábějící mimo jiné CBD produkt s názvem Sunday Scaries Gummies (volně přeloženo Nedělní nervídci), gumové bonbóny, které mají v každém medvídku 10 miligramů CBD a navíc jsou veganské.

Všechny loňské vítězné práce najdete zde.

×

Online zatím bez věrných zákazníků. Mezi lidmi vedou hypermarkety

Starší článek

VIDEO: Tvorba videa? „S naším nástrojem snadné jako operace mozku“

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Těžká doba pro módní průmysl, oživení přijde nejdříve příští rok

Pandemie na producenty oblečení dopadá nejen kvůli zavřeným obchodům, ale i změně stylu oblékání. Lidé například upřednostňují méně formální…
19. 1. 202119. 1. 2021
Newsletter

ANKETA: PR budou hýbat sociální sítě, digitalizace i očkování

Zadavatelé budou řešit reputation management, společenské otázky, vztahy se zákazníky, ale i s agenturami, říkají odborníci na Public…
18. 1. 202114. 1. 2021
Newsletter

České značky koketují s Tiktokem

Čínská sociální síť populární zejména mezi mladými do 18 let zažívá boom. Potenciálu si všímají i české značky, které zkouší první kampaně.
18. 1. 202114. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více