Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Agresivita zabíjí
Newsletter

Agresivita zabíjí! Pojišťovny spouští kampaň proti nezodpovědným řidičům

Pavel Hejkrlík21. 9. 202026. 11. 2020

Na světě je nová preventivní kampaň zaměřená na častý problém tuzemských řidičů a tím je agresivita za volantem. Zatímco téměř 9 z 10 řidičů je přesvědčeno o rostoucí agresivitě za volantem, u sebe ji přizná jen pět procent lidí. Česká asociace pojišťoven proto rozjíždí kampaň Agresivita zabíjí.

Češi často jezdí rychle, nedodržují bezpečnou vzdálenost a občas ani nedávají přednost tam, kde by měli. Málokdo si ale uvědomuje, že nebezpečné jsou i reakce ostatních řidičů na tyto situace. Sedm z deseti řidičů se alespoň někdy nechá vyprovokovat k agresivní jízdě. Vysokou míru agresivity na českých silnicích dokazují i výsledky průzkumu agentury STEM/MARK, který vznikl před realizací kampaně od České asociace pojišťoven (ČAP), na níž spolupracuje Besip i Policie ČR. 

Spouštěčem agresivity je mnohdy chování jiných účastníků silničního provozu, a to nejen nebezpečné praktiky, jako je myškování nebo vybržďování. Více než třetina tázaných přiznává, že je „do varu“ přivede pouhá pomalá jízda jiných řidičů.

„Negativní emoce se snadno šíří a agresivita tak spouští řetězovou reakci, která zvyšuje riziko vážných nehod,“ varuje výkonný ředitel České asociace pojišťoven Jan Matoušek.

Z průzkumu, který pro ČAP provedla agentura STEM/MARK, mimo jiné vyplývá, že téměř 90 procent lidí je přesvědčeno o vzrůstající agresivitě řidičů, ale z agresivního řidiče se přitom považuje jen pět procent z nich. Alarmující je také to, že téměř každý desátý řidič už někdy záměrně vybržďoval vozidlo za sebou. Ve spojení s tím, že 78 procent řidičů při jízdě někdy překračuje povolenou rychlost a 63 procent nedodržuje bezpečnou vzdálenost, je to alarmující statistika. „Pokud jde o nejzávažnější projevy agrese na silnicích, jako je lepení se na vozidlo před sebou, vybržďování, vysoká rychlost v místech, kde se pohybují chodci a cyklisté, či nebezpečné předjíždění, je třeba jasně trestat a přitvrdit postihy za takový způsob jízdy,“ říká Tomáš Neřold, vedoucí oddělení Besip Ministerstva dopravy

PSALI JSME
Nová služba Hervisu: obchod zákazníkům doručí zboží do kufru auta

Česká asociace pojišťoven ve spolupráci s dopravní psycholožkou Vlastou Rehnovou připravila na webu www.agresivitazabiji.cz možnost otestovat si své vlastní chování za volantem. Kampaň Agresivita zabíjí staví na emotivních televizních a rádiových spotech, popisujících konkrétní nebezpečné situace s fatálními následky, a to nejen pro samotné účastníky dopravních nehod, ale i pro jejich blízké. Rozběhne se také bannerová reklama, kterou doplní i tištěná inzerce. Veškeré aktivity v rámci kampaně jsou financovány z Fondu zábrany škod. 

×

Konferenci Brand Management 2020: jak udělat z marketingu superlídra?

Starší článek

Dobré jméno firmy díky zaměstnancům na LinkedInu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Pět důvodů proč se zaměřit na transparentnost a zjednodušení kampaní

Průměrně patnáct procent z mediálních rozpočtů všech programatických kampaní zmizí neznámo kam. K takovému zjištění dospěli analytici společnosti PwC při…
8. 4. 20217. 4. 2021
Newsletter

Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6.
8. 4. 20217. 4. 2021
Marketing

Být zelený, není lehké. Žabák Kermit a adidas v reklamě na ‘zelenější’ tenisky

Společnost adidas už loni oznámila spolupráci s hrdiny show The Muppets. Nyní značka uvádí novou řadu svých sneakers s motivy zeleného žabáka Kermita…
1. 4. 20211. 4. 2021
Newsletter

Kreativci pozor! Soutěž Golden Drum je otevřená pro přihlášky

Evropský festival kreativity se po roční pauze uskuteční online a zdarma. Ceny 27. ročníku Golden Drum budou rozdány 15. října.
1. 4. 202131. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více