Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

KOMENTÁŘ: Je tady jednotné testování všech platforem

Tomáš Pflanzer media director, Kantar3. 8. 20205. 8. 2020

Lidé i kvůli covid-19 tráví v současné době v online prostoru více a více času, je to tedy logicky místo, kde je značky musí zasáhnout. Je však potřeba jít v tomto dále, za prostý zásah lidí na různých platformách. Zvážit i to, jak tyto platformy nejlépe využít pro spojení lidí se značkou, píše Tomáš Pflanzer v komentáři.

Právě proto Kantar do České republiky přinesl Context Lab. Ten ukáže, jak účinný je váš digitální reklamní obsah v různých kontextech, a to i před samotným spuštěním ostré kampaně. Nyní můžete díky jednotné metodologii porovnat dosud neporovnatelné, brand lift přes všechny možné kanály.

Context Lab dovolí proti sobě testovat reklamní obsah na řadě platforem, kterých je dnes již úctyhodné množství. Od Facebooku, YouTube, Instagramu, TikToku, Snapchatu, Pinterestu, Twitteru, Twitche až k jakékoliv aplikaci či webu.

Klasický scénář je, že klient chce otestovat vliv na značku u reklamního digitálního obsahu přes platformy, nebo se chce rozhodnout ještě před kampaní, jaký reklamní obsah je pro platformu nejvhodnější. Velmi žádanou variantou se stalo i testovaní influencerského obsahu, kdy se proti sobě například ve formátu Instagram Stories dá obsah jednotlivých influencerů, kteří s danou značkou spolupracují. Na cílové skupině se otestuje jejich vliv na značku či definované KPIs. Klient se pak na základě toho rozhodne, kdo z nich je pro něj vhodnější. Samozřejmostí je i možnost testování značkového obsahu či nativního marketingu.

Čtěte také:
Šéf Interpublicu tvrdí, že výsledky nejsou špatné. Tržby skupiny klesly o třináct procent

Celé řešení je agilní a dodává velmi rychle zjištění, jaké kreativy fungují nejlépe v daném kontextu. To značkám pomůže s optimalizací umístění a se zlepšením celkového výkonu kampaně, zvláště pak v době nejistoty, kterou přinesl covid-19, kdy je čím dál větší tlak na správný a efektivní výběr vhodných kanálů. K tomu všemu je možné dodávat i behaviorální metriky, jako třeba jaký čas videa byl sledován, jestli lidé reklamu přeskakovali, jestli provedli nějakou akci atd. A samozřejmě i diagnostiku kreativ, která ukáže na jejich silné a slabé stránky ve srovnání s konkurencí.

Pokud tedy chcete prozkoumat efekt kreativy na značku v jednotlivých kontextech či vybrat tu správnou digitální kreativu, můžete Context Lab vyzkoušet.

×

Máme možnost ukázat, jaký festival skutečně je, říká šéf Prague Pride

Starší článek

Zuzana Holá je novou ředitelkou komunikace a udržitelnosti Vodafonu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Nový šéf obchodu Testuj.to má značce pomoci s expanzí i novou franšízou

Projekt Testuj.to, který loni uzavřel akvizici s nákupním rádcem Heureka.cz, má nového šéfa obchodu. Radek Černý bude mít na starosti koordinaci…
22. 2. 202121. 2. 2021
Newsletter

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
22. 2. 202123. 2. 2021
Newsletter

Nevychytaný Super Bowl

Automobilka GM svými spoty udělala reklamu spíš Norsku. Jeep vlastní krátký film radši stáhl. Automobilka General Motors ve svém spotu pro americký…
22. 2. 202118. 2. 2021
Newsletter

Kramek „na rohu“ žije!

Capgemini, SharpEnd a The Drum představily CornerShop — obchod budoucnosti a záchranné lano retailu. Nakouknutí do budoucnosti…
22. 2. 202121. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více