Foto: iStock

Tendry doběhly. PR agentury opět nabírají

31. 8. 2020 01:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po zmrazení pracovního trhu, které logicky následovalo v době nouzového stavu, se nyní přední české PR agentury opět poohlížejí po nových zaměstnancích. A poptávka není jen po „lidech na digitál“, disciplíně, kterou krize výrazně podpořila. Obsazují se i seniornější pozice, které zahrnují tradiční formy komunikace, vztahy s médii a péči o klienta.  

„Ještě před měsícem agentury spíše vyčkávaly. Nyní se pravděpodobně jedná o efekt tendrů, jejichž vyhodnocení se v důsledku koronaviru zpozdilo a zadavatelé je uzavřeli později, než je zvykem. Otázkou je, jestli se jedná jen o přechodný efekt, nebo tento stav vydrží. Rozhodne příští rok,“ říká Pavla Mudrochová, výkonná ředitelka APRA.

ČTĚTE TAKÉ
KFC po 64 letech opouští svůj slogan. Kvůli covidu pozastavilo „olizování prstů“

Stejně jako v marketingu, i v public relations se bezprostředně po začátku pandemie začalo šetřit. V důsledku toho je aktuálně na trhu množství odborníků z řad „dohodářů“ (více v aktuálním čísle týdeníku Marketing & Media). Firmy, které nabírají, tak nyní mají daleko větší výběr. Před krizí byla přitom situace naprosto opačná. Odborníci na seniornější pozice se hledali jen složitě. 

O nové kandidáty má nyní zájem například Bison & Rose. Agentura poptává extrovertní adepty s plynulou znalostí angličtiny a citem pro psaní a gramatiku. Pozici client manažera obsazují podle serveru Jobs.cz také ve FleichmannHillard. Adept či adeptka má mít na starosti korporátní klientelu z oblasti průmyslu, zdravotnictví, financí či poradenství. V AMI Communications hledají posilu na post senior account manažera/ky a v PR. Konektor account directora pro FMCG.  

Foto: iStock

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.