Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Hvězda 3D reklamy spuštěna. Vítěze vyhlásí v listopadu

Redakce MAM6. 8. 20205. 8. 2020

České i zahraniční firmy – agentury, promotion týmy či zadavatelé – pracující s 3D reklamou mohou od tohoto týdne přihlašovat své práce do soutěže Hvězda 3D reklamy 2020. Uzávěrka je 12. října.

První kolo hodnocení porotou proběhne 5. listopadu, do 11. listopadu bude znám shortlist, finále se pak uskuteční 26. listopadu v místě konání akce POPAI Day 2020 (zatím není určeno), kde budou soutěžní předměty také vystaveny. V ten samý den se bude konat vyhlášení výsledků a předání cen.

  • Loňské vítězné projekty

Soutěží se v cekem v osmi hlavních kategoriích: Využití 3DR v rámci komunikačního mixu, Aplikace motivu na 3DR, Reklamní kancelářské potřeby, kalendáře a diáře, Reklamní textil, Reklamní gastronomie, Reklamní nebo dárkový obal, Manažerský dárek a Tailor made.

Zvláštními kategoriemi jsou Reklamní předmět 3. milénia (pro dosud nerealizované návrhy) a Hvězdná brána (pro účastníky, kteří se doposud soutěže nezúčastnili). Uděluje se také cena za inovaci roku a vyhlašuje absolutní vítěz soutěže. Ti byli v loňském roce dva: 3D piškvorky PF 2019 od Rostislava Čermáka, který se specializuje na individuální projekty, a Opavia sušenkové tenisky od agentury PR.Konektor.

Pořadatelem soutěže je asociace POPAI CE, více informací najdete na popai.cz.

×

Kytary.cz za dva roky zdvojnásobily tržby, míří k miliardě

Starší článek

McDonald’s má nabito. Mohutným marketingem chce zotavit prodeje

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více