Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Zástupci L’Oréalu, Carbonu či Tesca. Soutěž WARC Media Awards představila porotu

Redakce MAM9. 7. 20208. 7. 2020

Pátý ročník mezinárodní soutěže WARC Media Awards, jež je určena všem efektivně naplánovaným mediálním projektům, které měly jasný dopad na byznys, představuje postupně porotce jedntlivých kategorií. Předsedy porot jsou v letošním roce zástupci společnosti L’Oréal, Carbon, Direct Line Group a Tesca.

V soutěži se bude hodnotit insight, strategie a analytika, jež stojí za efektivní investicí do médií. Práci může zcela zdarma přihlásit mediální, kreativní i digitální agentura, mediální dům, datoví specialisté, plánovači a další. Navíc počet přihlášených prací není nijak omezen. Uzávěrka přihlášek je 23. září. V každé ze čtyř hlavních kategorií budou vyhlášena první tři místa. Pro každou z kategorií je navíc nachystán fond ve výši 10 tisíc dolarů pro nejlepší práce. Ke Grand Prix bude náležet odměna 7 tisíc dolarů. Dále budou odměněni vítězové speciálních cen, a to tisíci dolary každý ve své kategorii.

PSALI JSME
Startuje soutěž o nejefektivnější kampaň. Effie přijímá přihlášky

Loni si ocenění Grand Prix odnesly Babyshop (FP7 McCann Dubai) za budování znalosti značky na arabských trzích, Vans (Starcom a MRY) za využití dat, Fox Cricket (Mindshare Sydney) za využití umělé inteligence a Škoda UK (PHD UK a FUSE) za kampaň #ThisIsOurTime propagující ženskou cyklistiku.

×

Birell s Josefem „Homolkou“ Šebánkem oslavuje přírodu. Nealko trh věří v silné léto

Starší článek

Trenýrky od Tesly. Musk se jimi vysmívá „shortařům“

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více