Zástupci L’Oréalu, Carbonu či Tesca. Soutěž WARC Media Awards představila porotu
Pátý ročník mezinárodní soutěže WARC Media Awards, jež je určena všem efektivně naplánovaným mediálním projektům, které měly jasný dopad na byznys, představuje postupně porotce jedntlivých kategorií. Předsedy porot jsou v letošním roce zástupci společnosti L’Oréal, Carbon, Direct Line Group a Tesca.
V soutěži se bude hodnotit insight, strategie a analytika, jež stojí za efektivní investicí do médií. Práci může zcela zdarma přihlásit mediální, kreativní i digitální agentura, mediální dům, datoví specialisté, plánovači a další. Navíc počet přihlášených prací není nijak omezen. Uzávěrka přihlášek je 23. září. V každé ze čtyř hlavních kategorií budou vyhlášena první tři místa. Pro každou z kategorií je navíc nachystán fond ve výši 10 tisíc dolarů pro nejlepší práce. Ke Grand Prix bude náležet odměna 7 tisíc dolarů. Dále budou odměněni vítězové speciálních cen, a to tisíci dolary každý ve své kategorii.
Loni si ocenění Grand Prix odnesly Babyshop (FP7 McCann Dubai) za budování znalosti značky na arabských trzích, Vans (Starcom a MRY) za využití dat, Fox Cricket (Mindshare Sydney) za využití umělé inteligence a Škoda UK (PHD UK a FUSE) za kampaň #ThisIsOurTime propagující ženskou cyklistiku.