Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Vznikla The Ship, nová agentura pro vládní lobbing

Pavel Hejkrlík9. 7. 20208. 7. 2020

Na české pole public relations vstupuje nová agentura The Ship.

Nový projekt The Ship vznikl v rámci spolupráci komunikační skupiny Konektor Place a konzultační společnosti CGL, která se specializuje na vládní a parlamentní lobbing. Agenturu společně povedou Daniel Klíma, ředitel CGL, a Petr Pařízek, vedoucí týmu korporátní komunikace v PR.Konektoru. Pařízek bude společně se společností CGL také spolumajitelem agentury The Ship. Dalšími vlastníky pak budou startupový inkubátor First Partners a El Paso Investments, společnost zastřešující inovace v rámci Konektor Place.

The Ship si klade za cíl propojení komunikaci s veřejností a spolupráci s politickou reprezentací. Agentura bude využívat všech komunikačních disciplín, které fungují v digitální demokracii 21. století – od prvků klasického PR přes eventy a přímý kontakt s cílovými skupinami až po práci se sociálními sítěmi nebo influencery.

PSALI JSME
VIDEO: Reset pro kreativce. Přijměte nový udržitelný život, nabádá kampaň

Politické a mediální prostředí se v posledních letech neustále mění a přináší s sebou i nové postupy v rámci public relations a lobbingu. „Žijeme v digitální demokracii. Dnes už nestačí jenom vydat tiskovou zprávu nebo uspořádat tiskovou konferenci. Kdo chce něčeho dosáhnout, musí umět zacházet se všemi moderními komunikačními kanály,“ komentuje Petr Pařízek, zakladatel a PR Strategist The Ship.

The Ship díky spojení lobbingu, PR a digitální komunikace chce využít všechny komunikační kanály k posílení vlivu svých klientů a pomoci jim neztratit se v mediálním a legislativním prostředí.

„Rolí lobbistů je prosazovat zájmy klientů a zároveň doporučit decision makerům na politické scéně vhodné řešení, které je v souladu s veřejným zájmem. Politici při své práci musí silně brát v úvahu, co se píše v médiích – a v poslední době čím dál tím více i to, co zaznívá ze sociálních sítí,“ vysvětluje Daniel Klíma, zakladatel a PA Strategist agentury The Ship.

„Ať už přijde v dalších týdnech druhá vlna, nebo další rozvolňování, dobrá image bude pro politiky životně důležitá. Pro firmy to znamená příležitost využít síly klasických i sociálních médií k tomu, aby je politici vyslechli a vzali v potaz jejich požadavky,“ dodává Klíma.

Díky partnerství s ostatními agenturami Konektor Place může The Ship pomoci firmám v celé řadě oblastí. Vedle služeb, jako je mediální či politický monitoring, nabídne třeba správu sociálních sítí, na které se specializuje Konektor Social. Součástí Konektor Place je i agentura The Hive, která se zaměřuje na práci s influencery a využívá detailní typologii a archetypy vlivných postav sociálních médií.

„V Konektor Place se dlouhodobě zaměřujeme na propojování kreativity a efektivity. Zásadní je pro nás integrace komunikace a sladění různých kanálů do jednotné komunikační strategie. Rozšíření naší skupiny o public affairs je proto logický vývojový krok – The Ship je dalším stupněm integrace našich služeb,“ dodává Rostislav Starý, spolu s Jaroslavem Duroněm šéf a spolumajitel Konektor Place.

×

Trenýrky od Tesly. Musk se jimi vysmívá „shortařům“

Starší článek

Komerční banka kupuje podíl ve startupu Upvest. Má pomoci s jeho růstem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více