Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

P&G má nového šéfa pro střední Evropu. „Těším se na 120 milionů zákazníků“

Pavel Hejkrlík16. 7. 202015. 7. 2020

Novým výkonným ředitelem společnosti  Procter & Gamble ve střední Evropě se stal Gabriel Ragy. Zároveň se stal předsedou představenstva firmy ve střední Evropě. Na starosti bude mít podnikání a provoz skupiny v celkem deseti zemích – kromě České republiky půjde o Polsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Slovinsko, Ukrajinu  a pobaltské státy.  

„Těším se na 120 milionů zákazníků v regionu. Střední Evropa je nádherný region s obrovským potenciálem. Už v ní působíme přes 25 let a rozsah našich operací zde hraje zásadní roli pro podnikání společnosti P&G ve zbytku Evropy i po celém světě,“ říká Gabriel Ragy. Do P&G nastoupil v roce 1998 v USA, kde zastával nejrůznější obchodní funkce. Poté převzal odpovědnost za založení a růst společnosti P&G v Rusku, Bělorusku a Maroku. Následně vedl tržní strategii a plánování pro střední a východní Evropu, střední východ a Afriku se sídlem v Ženevě. Nakonec povýšil až na post viceprezidenta pro globální rozvoj trhů P&G, kde podporoval růst a ambice společnosti ve více než 70 zemích.

Čtěte také
VIDEO: „Bojím se odsouzení.“ Kampaně P&G bojují proti předsudkům

Na českém trhu má Procter & Gamble v portfoliu několik značek – vložky Always nebo Naturella, holící strojky Gillette a Venus, pleny Pampers, prací prášek Ariel a aviváže Lenor, kartáčky Oral-B a blend-a-med, Jar nebo šampony Head&Shoulders a Pantene. 

Právě u značky Pantene běží od 9. července už třetí ročník projektu Silná a krásná, který poběží v hypermarketech Globus až do 2. září. V tomto období poputuje 10 Kč z každého zakoupeného produktu značky Pantene na financování výroby paruk z pravých vlasů pro onkologicky nemocné pacientky. Paruky jim na míru nechá vyrobit a předá nadační fond Daruj vlasy. Onkologicky nemocným ženám pomáhá nadační fond Daruj vlasy cítit se lépe už více než 3 roky, během kterých předal už 102 žadatelkám paruky z pravých vlasů.  Na výrobu jedné paruky se spotřebuje zhruba 200 až 400 gramů lidských vlasů, což odpovídá přibližně třem až čtyřem dárcům. 

Společnost Procter & Gamble je stará 183 let, v roce 1837 ji založili William Procter a James Gamble. P&G působí v přibližně 70 zemích světa a jde o největšího reklamního inzerenta v USA.  Loni dosáhla tržeb 67,7 miliardy dolarů, zisk činil necelé čtyři miliardy dolarů. Celkem zaměstnává 97 tisíc lidí. 

Během krize, která přinesla nárůst poptávky po výrobcích kvůli tomu, že lidé doma více vařili, prali i uklízeli se nechal slyšet finanční ředitel Jon Moeller, že firma situace využije k tomu, aby výdaje na reklamu ještě navýšila. Podle něj jde o příležitost jak zdvojnásobit snahy o viditelnost značky. Využít plánovala i větší konzumace především online médií v časech pandemie. „V připomenutí toho, co vše značky přinášejí spotřebitelům a jak jim slouží, vidíme velký potenciál. Proto není vhodná doba stahovat se z reklamního trhu,“ uvedl tehdy finanční ředitel Jon Moeller. Firma zvýšila výdaje na reklamu hlavně v segmentech beauty, zdravotnické péče a dětských produktů

×

Kdo naváže na All Blacks s „LGBT+“ dresy? Clio Sports uzavírá přihlašování

Starší článek

KŘEŠNIČKA na dortu: Rovná odměna? Pořád máme mezery

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Kouřová clona AB: „spin-doctoring“ po česku

Byla čtvrtá únorová neděle a nářek premiéra Andreje Babiše v pořadu Partie na CNN Prima News — vzhledem k poslední šanci provětrat se…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více